Information om listkontroll och konsekvenser

Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander, daskad

RobinF

Re: Information om listkontroll och konsekvenser

Inlägg av RobinF »

Björn har mitt fulla stöd.

Är det ok att jag proxar min Eldar-armé som Dark Eldar istället? Jag lovar att förklara för varje motståndare vad varje grej är innan....

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Jag tycker det är ett bra beslut, känns som att det blev en hel del fel i väldigt många listor och för alla som nu tänker mall opta mot motståndet, så är det väldigt svårt, då det finns i still med 150 olika listor att opta mot... Dock har väl jag insett att vi gick in med en väldigt låg komp, men så får det bli i år.. pallar inte ändra nu, de e ju match om 81 timmar...
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

Papa D skrev:Jag tycker det är ett bra beslut, känns som att det blev en hel del fel i väldigt många listor och för alla som nu tänker mall opta mot motståndet, så är det väldigt svårt, då det finns i still med 150 olika listor att opta mot... Dock har väl jag insett att vi gick in med en väldigt låg komp, men så får det bli i år.. pallar inte ändra nu, de e ju match om 81 timmar...
Vårat lag kommer inte att ändra. Orkar så många göra det? Alltså har jag spelat in mig med listan, målat osv så vill jag inte göra en kovändning de sista dygnen.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Hylander skrev:Alltså har jag spelat in mig med listan...
Fusk!

Användarvisningsbild
Hylander

Inlägg av Hylander »

speedfreek skrev:
Hylander skrev:Alltså har jag spelat in mig med listan...
Fusk!
Jamen din är ju självspelande. Då behövs ju inte det...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Match om 73h... Awhee... Så JÄFLA laddad...!!!!
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Delirium

Inlägg av Delirium »

Arrrgh, såg just att det ligger listuppdateringar i mailen trots att jag ville ha dem på forumet. Postar dem asap i respektive tråd.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Delirium

Inlägg av Delirium »

Ah, var visst inte så farligt. Det enda som inte också hade postats här var Yellow Rectangle som fått nya listor och att Halmstadslaget faktiskt räknade ut sin komp. Så allt som finns här i trådarna är vad som gäller för turneringen, nu ska vi bara få någon form av ordning på det hela också (till nästa år ska det kommas på ett lite mer strukturerat system).
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."

Skriv svar