Vafan sluta vara en sådan pussy. Jag åker ju på okompade turneringartheWatchman skrev:Ledsen... GW är grymmt men subkomp...![]()
Kanske åker med o bara kollar o dricker öl.
Gamers Weekend 26-27/1 2013
Moderatorer: Youndi, Boggalogg, patrik thoren
Re: Gamers Weekend 26-27/1 2013
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Oj, det här gick fort... Alla 40 platserna har bokats, på bara 2 veckor, och Elias är satt som förste reserv. Precis som Putte nämnde tidigare så kan det finnas möjlighet att ställa in ett par extrabord, så det är inte kört än. Det är helt och hållet lokalen som avgör. I vintras hade vi 16 bord på plats, och jag minns inte hur trångt det blev.
I vilket fall, de som bara har gjort en anmälan här på forumet (och inte varit med tidigare) behöver skicka in sina personuppgifter. All info finns i trådens första post under Anmälan.
Vårt mål är att kunna posta missions inom kort, det är några detaljer kvar att spika där, men alla bör ha ett par veckor att kunna fila på listor utifrån de missions som kommer finnas.
I vilket fall, de som bara har gjort en anmälan här på forumet (och inte varit med tidigare) behöver skicka in sina personuppgifter. All info finns i trådens första post under Anmälan.
Vårt mål är att kunna posta missions inom kort, det är några detaljer kvar att spika där, men alla bör ha ett par veckor att kunna fila på listor utifrån de missions som kommer finnas.
Subjektiv komp...Boggalogg skrev:Oj, det här gick fort... Alla 40 platserna har bokats, på bara 2 veckor,
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/
Egge kommer ...egge skrev:Subjektiv komp...Boggalogg skrev:Oj, det här gick fort... Alla 40 platserna har bokats, på bara 2 veckor,
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Kan väl vara gött med list latjo spel efter ostfester i varberg och stockholm.
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
Ja ostbrickor med vin är gott men inte varje dag. Lite pilsner med wirre och chips behövs ocksårefabricated skrev:Kan väl vara gött med list latjo spel efter ostfester i varberg och stockholm.
- refabricated
Finns det fler än jag som gillar maltwhisky? Och som kanske har en bra plats där man kan snacka lite skit och dela några centiliter?
Isf föreslår jag att intresserade tar med nån flaska var och så ordnar vi lite whisky-mys efter spelandet på kvällen.
Isf föreslår jag att intresserade tar med nån flaska var och så ordnar vi lite whisky-mys efter spelandet på kvällen.
Klart att det skall med malthisky i min packning. Jag är ju gammal!refabricated skrev:Finns det fler än jag som gillar maltwhisky? Och som kanske har en bra plats där man kan snacka lite skit och dela några centiliter?
- refabricated
Och då var vi 2 
Men vad har gammal med god whisky att göra? Har samlat/provat sedan jag var 20-21.
Men vad har gammal med god whisky att göra? Har samlat/provat sedan jag var 20-21.
- Jimmy Johansson
Jag ansluter mig till whiskygänget 
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()