Rending claws tyranids sökes.
Moderator: Katarsis
-
lilleklegg
Rending claws tyranids sökes.
Hej! Skulle behöva 4 par rending claws till warriors/reveners. Någon som kan avvara för liten slant?
Re: Rending claws tyranids sökes.
Är det ens hållbart att lira med rending claws längre? (jo visst de kan se coolt ut) Men warriors och raveners blir lätt instant killed med T4 samt nu kan man inte assaulta i samma runda som man deep strikar. Med tanke på hur mycke poäng man spenderar, får man ut tillräckligt av det?
tror att Scyting + rending claws för Warriors inte kostar något extra, det beror på vilket par av armar man byter om det kostar extra eller inte.Daffan666 skrev:Är det ens hållbart att lira med rending claws längre? (jo visst de kan se coolt ut) Men warriors och raveners blir lätt instant killed med T4 samt nu kan man inte assaulta i samma runda som man deep strikar. Med tanke på hur mycke poäng man spenderar, får man ut tillräckligt av det?
Sen är det väl lite mindre powerfists nu förtiden, powerweapons är ju inte alls så farliga jämnförelsevis.
-
lilleklegg
Att stå och skjuta inom 18 med niderna har jag aldrig förstått. De ska fram och mosa. Warriors ska skyddas av en vit prime var det tänkt. 3+ T5. Bara S10 och ap3 och 2 som jag räds. Vill man skjuta dem med ap2-3/S10 så var så god. Då blir det mindre tryck på mina monster.
-
lilleklegg
Har mycket av det som eftersöks i den här forum-delen och är intresserad av att byta om någon nu råkar ha rending claws.