TOK36 - Istället för Halmstad
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
-
jockelinde
- Kontakt:
Re: TOK36 - Istället för Halmstad
Jag har hittat ett fel i min lista. Det står 2 obliterators för 237p. Det ska vara 3 obliterators för 237p.
Promenerar vilse i Varberg. Rådhuset SKA vara här enligt min gps. Fan.
Ring mig och guida mig någon 0708821530
Ring mig och guida mig någon 0708821530
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
Grattis Olof till SM platsen!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Svensson har väll redan kvalat, så Esters? Gött i så fall, började tvivla lite på ETC-lagets representation i SM.Hylander skrev:Grattis Olof till SM platsen!
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Esters, yupp.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
-
Gonka Koff
Haha! Grattis Olle! Fan va kul!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Alltid skoj med en Varbergare, 40k-kvoten uppfylld till SM. Grattis till Olof som får spela i riktiga SM (så slipper jag ännu en duglig spelare att tävla mot
)!
Alexander Merinen
Tack för gratulationerna! Tack även för en, i vanlig ordning, bra turnering och sköna motspelare.
Vox Novus - Nyheter, intervjuer och reportage från 40K-Sverige - http://voxnovus.wordpress.com
- refabricated
- Svenska Mästaren i 40k 2014 & 2017
Grattis, synd vi inte fick mötas 
Mina trollisar hade gärna gjort kaos och tagit ditt namn
Ses på SM!
Mina trollisar hade gärna gjort kaos och tagit ditt namn
Ses på SM!
DHettNeck skrev:Kompmallsgrupen: "Ruining Daniels lista since 2013"
Robert skrev:kickern blir inte förolämpad han förolämpar andra!
En liten grej som kanske inte spelade så stor roll men jag blev lottad till bord 1,2,1 för att sedan spela sista matchen på bord 2. Nu bytte Hylander med mig så jag fick spela på bord 3 istället för 1 en av gångerna, men tänkte bara att det kunde vara bra att veta så ni fixar bordslottningen lite bättre till nästa gång.
Hade väldigt kul även om jag nog lyckades med de sämsta tärnings rullningarna i min 40k historia i ena slaget.
Hade väldigt kul även om jag nog lyckades med de sämsta tärnings rullningarna i min 40k historia i ena slaget.