Ja, då bör man hitta i a f.
TOK36 - Istället för Halmstad
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
-
BLOODLETTERS
Re: TOK36 - Istället för Halmstad
Trevligt att iFånar kan ge mer info än enirokartor och hitta.se!
BLOODLETTERS
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Vissa fluffiga saker är hårdare än andra fluffiga saker https://www.youtube.com/watch?v=82utG7Q3G_k
WIP Kabal of the Shadows (DE) Templars of the Emperor (SM,DA,BA) Da Jolly Ork Big Bad Band (ORKS) Carnival of Crazy Clown People (CSM & CD)
Var lugn det kommer jag få. Jag har med mig alla allsköns attiraljer för att lindra den framtida bakre smärtan.BLOODLETTERS skrev: Hylander ska ha spö...
Allt från barnpuder till silvertejp (Inte kirby då...)
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
TOK36 - Istället för Halmstad
Hade nog inte med ifånen att göra. Snarare att jag vet var det ligger.
-
Silvertejp
Upptäckt att jag har failat ganska hårt i mitt copy-pastande. Har 2 special weapon squads i varje platoon när jag bara ska ha 2 stycken i Al'rahems platoon. Om det påverkade min subkomp på nåt sätt får jag väl leva med det.
... det var smörjpengarna ni fick?LillePer skrev:Det var inte det som gjorde din komp...
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
sschhhh....Hylander skrev:... det var smörjpengarna ni fick?LillePer skrev:Det var inte det som gjorde din komp...
Alexander Merinen
Fråga kring uppdrag fyra (så dags att fråga det nu...
).
Var det helt enligt planen att det skall vara "Fast Recon" i kombination med bara VP per enhet dödad? Visst, Fast Attack fordon kan nu räknas vid Linebreaker, men det låter ju mer som Fast Recon passar bättre tillsammans med objektiv. Eller finns det några andra fördelar med att vara scoring?
Jag kanske missar något...
Var det helt enligt planen att det skall vara "Fast Recon" i kombination med bara VP per enhet dödad? Visst, Fast Attack fordon kan nu räknas vid Linebreaker, men det låter ju mer som Fast Recon passar bättre tillsammans med objektiv. Eller finns det några andra fördelar med att vara scoring?
Mina landspeeders blir ledsnafrigobben skrev:Fråga kring uppdrag fyra (så dags att fråga det nu...).
Alexander Merinen
-
Michael Carl
Fast Recon skall inte vara med i uppdrag 4, det blev lite fel.