Hobbyknivar..
- Lottomannen
Re: Hobbyknivar..
Mycket Event Horizon-igt. Kanske skall välja en annan film att titta på nästa gång?
Skämt åsido, det kan inte ha varit skönt när det syddes.
Skämt åsido, det kan inte ha varit skönt när det syddes.
"Shoot da choppy gits, chop da shooty gits"
S.O.R.K
S.O.R.K
Jag missade att klippa nerver, senor och annat viktigt iallafall så det läker tydligen på typ 10 dagar.
Det lustiga är att det gjorde liksom inte så ont. Kroppen stänger väl av antar jag.
Men jag kommer ihåg hur jag tänkte typ "varför gör det inte mera ont?" När jag plockade ihop allt och begav mig till plåsterhuset.
Det lustiga är att det gjorde liksom inte så ont. Kroppen stänger väl av antar jag.
Men jag kommer ihåg hur jag tänkte typ "varför gör det inte mera ont?" När jag plockade ihop allt och begav mig till plåsterhuset.
- Lottomannen
-
katzenjammer
Plånbok, fingerstump among other thingskatzenjammer skrev:"...plockade ihop allt"
Hade samma känsla när jag körde skalpellen genom tummen...Ogglas skrev: Men jag kommer ihåg hur jag tänkte typ "varför gör det inte mera ont?"
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
FNP?Ogglas skrev: Det lustiga är att det gjorde liksom inte så ont. Kroppen stänger väl av antar jag.
Förlåt, jag var tvungen, jag är från Göteborg. Hoppas att det läker fint.
-
Silversixx
Najs!
Jag har själv, på grund av fylla, yrke med vassa knivar och hobbyrelaterade aktiviteter, sytt runt 15 stygn i vänsterhanden. Kan hålla med om att det inte gör sådär superont just i fingrarna. Det har nog lite med att några kan tappas bort utan att man ska riskera chocktillstånd och allt sånt.
Jag har själv, på grund av fylla, yrke med vassa knivar och hobbyrelaterade aktiviteter, sytt runt 15 stygn i vänsterhanden. Kan hålla med om att det inte gör sådär superont just i fingrarna. Det har nog lite med att några kan tappas bort utan att man ska riskera chocktillstånd och allt sånt.
Jag lider med dig Ogge.
Jag har själv lyckats med bedrifterna att både hugga en stilett rakt ner i mitt eget lår, och jag har ett 10 centimeter långt ärr på ryggen från när jag kliade mig med en kniv
Jag har själv lyckats med bedrifterna att både hugga en stilett rakt ner i mitt eget lår, och jag har ett 10 centimeter långt ärr på ryggen från när jag kliade mig med en kniv
Min kollega svimmade nästan när hon gick förbi och såg bilden. Verkar vara en farlig hobby vi håller på med
En bild säger mer än 1000 kaniner