katzenjammer skrev:Jag har hört att inga armar ingen kaka var ett skämt som drogs av våra föräldrar. Alltså på 70-talet.
Min källa är en odugling, har du bra källor på det Pär?
Min chef, som är femtiotalist, påstår att "Inga armar, ingen kaka" har sin grund i neurosedynskadade barn som poppade upp under femtio- och sextiotalet.
katzenjammer skrev:Jag har hört att inga armar ingen kaka var ett skämt som drogs av våra föräldrar. Alltså på 70-talet.
Min källa är en odugling, har du bra källor på det Pär?
Min chef, som är femtiotalist, påstår att "Inga armar, ingen kaka" har sin grund i neurosedynskadade barn som poppade upp under femtio- och sextiotalet.
Aha, härlig. Finns det några som förtjänar lite ret så är det väl dom!
Gillar verkligen modellen Predator Executioner. Framförallt sidsponsonerna. Har varit sugen på att ha "vanliga" predators fast i det utförandet.
Ska bli intressant att se slutresultatet.
@Hemogoblin
Ska bli intressant att se din färdiga pluton. Är som sagt en stor fan av det kamouflagemönstret du valt.
Varje meddelande av innebörd, att forumet Svenska40k.se skall nedläggas, är falskt. Om kriget kommer, 2019
RUNE skrev:Gillar verkligen modellen Predator Executioner. Framförallt sidsponsonerna. Har varit sugen på att ha "vanliga" predators fast i det utförandet...
Det är vad jag håller på att göra, även med Rhinos och Razorbacks. Tycker de det riktigt bra ut =)
Håller på med en TT+ commission och fordon är tråkiga att bara måla i vanlig TT+ standard
så det blev lite extra En vagn klar och två nästan klara sen cupolas med thousand sons förare ska målas med
hur som haver detta kladda jag ihop ikväll
2012-10-25 15.49.48-1.jpg (48.78 KiB) Visad 2103 gånger
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Fler Eldar Dire Avengers klara nu ikväll! Bara Exarchen och Wave Serpenten kvar från Eldarboxen, sen får jag lov att köpa nya!
Eftersom nymålat alltid dör direkt i sin första strid så fick de dö hemma på köksbordet först innan det blir dags på riktigt.