Shadowgames 19-21 okt

Turneringar som hålls av Shadowplayers i Hallstahammar

Moderator: Tjarls

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Serpent »

Vad skönt att jag inte var ensam, då...
/Han som glömde skriva ut en ganska viktig Storm Shield
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Tjarls
Inlägg: 125
Blev medlem: 24 jan 2012, 22:49

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Tjarls »

http://shadowgames.shadowplayers.se/

Kom på att jag glömt meddela det, men på sidan finns nu större delen av listorna att beskåda. Det är några som har små kompletteringar att göra, några poäng eller liknande, så de saknas. De flesta kompletteringarna har vi dock fått in och de kommer upp även de inom kort :)

Och jo, ni får överleva ABformatet :D

jeppeapan
Inlägg: 164
Blev medlem: 25 apr 2009, 20:59

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av jeppeapan »

Ni verkar ha bestämt vilka modeller som har vad i min terminator-enhet. Möjligt att jag kan få slippa bygga om dom? :)

Användarvisningsbild
Tjarls
Inlägg: 125
Blev medlem: 24 jan 2012, 22:49

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Tjarls »

Klockan är morgon och jag hänger inte helt med på vad som menas ^^

Är det något som är felskrivet från vår sida så kan du dra ett mail som förtydligar hur du menade med din ursprungliga lista :)

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Serpent »

Dessutom verkar mina dundervargar ha bestämt sig för att lägga alla ägg i en korg och dumpa tre specialvapen på en och samma gubbe. Så är inte fallet. Tre olika killar har i tur och ordning Thunder Hammer, Storm Shield och Melta Bombs. Övriga muppar har BP&CCW.

Jag hoppas att ni inte blir ledsna om jag tar med mig min, enligt mig, mer lättförstådda armélista och låter motståndarna välja vilken de vill titta på..?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
Tjarls
Inlägg: 125
Blev medlem: 24 jan 2012, 22:49

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Tjarls »

Ska se över detta.

Självklart får du ta med en egen lista så länge det är samma ^^

Användarvisningsbild
Serpent
Inlägg: 2674
Blev medlem: 26 jun 2009, 15:13

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Serpent »

:wub: Lugnt. :wub:
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Användarvisningsbild
DarkMessiah
Inlägg: 378
Blev medlem: 13 feb 2012, 12:32
Ort: Hallstahammar

Sv: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av DarkMessiah »

Kommer det vara folk på plats under fredagskvällen?
Funderar på att knata förbi och njuta av borden i lugn och ro, tjöta och hjälpa till om det skulle behövas :)

Gonka Koff
Inlägg: 2745
Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Gonka Koff »

Jag tänkte komma förbi. Vet inte om jag får med mig dom andra Stockholmarna eller om dom vill av hos Melker på vägen dit.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Neth_Oni
Inlägg: 1772
Blev medlem: 14 okt 2008, 19:26

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Neth_Oni »

skulle också vilja veta lite om fredagen, vilken tid kommer sovsalarna vara öppna och när senast bör man dyka upp (om de blir låsta eller vad som helst)? Och som sagt så vore det skoj att komma in o se på borden lite och kanske packa upp armén redan då

Skriv svar