Shadowgames 19-21 okt
Moderator: Tjarls
Re: Shadowgames 19-21 okt
Vad skönt att jag inte var ensam, då...
/Han som glömde skriva ut en ganska viktig Storm Shield
/Han som glömde skriva ut en ganska viktig Storm Shield
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Re: Shadowgames 19-21 okt
http://shadowgames.shadowplayers.se/
Kom på att jag glömt meddela det, men på sidan finns nu större delen av listorna att beskåda. Det är några som har små kompletteringar att göra, några poäng eller liknande, så de saknas. De flesta kompletteringarna har vi dock fått in och de kommer upp även de inom kort
Och jo, ni får överleva ABformatet
Kom på att jag glömt meddela det, men på sidan finns nu större delen av listorna att beskåda. Det är några som har små kompletteringar att göra, några poäng eller liknande, så de saknas. De flesta kompletteringarna har vi dock fått in och de kommer upp även de inom kort
Och jo, ni får överleva ABformatet
Re: Shadowgames 19-21 okt
Ni verkar ha bestämt vilka modeller som har vad i min terminator-enhet. Möjligt att jag kan få slippa bygga om dom? 
Re: Shadowgames 19-21 okt
Klockan är morgon och jag hänger inte helt med på vad som menas ^^
Är det något som är felskrivet från vår sida så kan du dra ett mail som förtydligar hur du menade med din ursprungliga lista
Är det något som är felskrivet från vår sida så kan du dra ett mail som förtydligar hur du menade med din ursprungliga lista
Re: Shadowgames 19-21 okt
Dessutom verkar mina dundervargar ha bestämt sig för att lägga alla ägg i en korg och dumpa tre specialvapen på en och samma gubbe. Så är inte fallet. Tre olika killar har i tur och ordning Thunder Hammer, Storm Shield och Melta Bombs. Övriga muppar har BP&CCW.
Jag hoppas att ni inte blir ledsna om jag tar med mig min, enligt mig, mer lättförstådda armélista och låter motståndarna välja vilken de vill titta på..?
Jag hoppas att ni inte blir ledsna om jag tar med mig min, enligt mig, mer lättförstådda armélista och låter motståndarna välja vilken de vill titta på..?
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Re: Shadowgames 19-21 okt
Ska se över detta.
Självklart får du ta med en egen lista så länge det är samma ^^
Självklart får du ta med en egen lista så länge det är samma ^^
Re: Shadowgames 19-21 okt
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- DarkMessiah
- Inlägg: 378
- Blev medlem: 13 feb 2012, 12:32
- Ort: Hallstahammar
Sv: Shadowgames 19-21 okt
Kommer det vara folk på plats under fredagskvällen?
Funderar på att knata förbi och njuta av borden i lugn och ro, tjöta och hjälpa till om det skulle behövas
Funderar på att knata förbi och njuta av borden i lugn och ro, tjöta och hjälpa till om det skulle behövas
-
Gonka Koff
- Inlägg: 2745
- Blev medlem: 13 okt 2008, 10:55
Re: Shadowgames 19-21 okt
Jag tänkte komma förbi. Vet inte om jag får med mig dom andra Stockholmarna eller om dom vill av hos Melker på vägen dit.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Re: Shadowgames 19-21 okt
skulle också vilja veta lite om fredagen, vilken tid kommer sovsalarna vara öppna och när senast bör man dyka upp (om de blir låsta eller vad som helst)? Och som sagt så vore det skoj att komma in o se på borden lite och kanske packa upp armén redan då