Shadowgames 19-21 okt

Turneringar som hålls av Shadowplayers i Hallstahammar

Moderator: Tjarls

Gonka Koff

Re: Shadowgames 19-21 okt

Inlägg av Gonka Koff »

Vem har du knyckt den där brickan av?? Jimmy Hesselberg custom made ... Värd en förmögenhet!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Blom

Inlägg av Blom »

Gonka Koff skrev:Vem har du knyckt den där brickan av?? Jimmy Hesselberg custom made ... Värd en förmögenhet!
En viss David Gustafsson. Han glömde den på en turneringen så jag knyckte den fram till att vi ses igen. Men det står en armé på brickan med! Kommentera den! Jag spelar ju min fågel bara för din skull Lampén, så du ska få se den lajv!
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Neth_Oni

Inlägg av Neth_Oni »

oj, kommer det så hårda listor dit? :(

jaja, vad ska man förvänta sig när det är utan komp eller restriktioner...

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

Spontant tror jag det kommer bli Aegishammer och inte Warhammer ;)

Blom

Inlägg av Blom »

Neth_Oni skrev:oj, kommer det så hårda listor dit? :(

jaja, vad ska man förvänta sig när det är utan komp eller restriktioner...
Nja så hårt är den inte. Den är lite lagom hoppborgs mjuk ^^
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Blom skrev:En viss David Gustafsson. Han glömde den på en turneringen så jag knyckte den fram till att vi ses igen. Men det står en armé på brickan med! Kommentera den! Jag spelar ju min fågel bara för din skull Lampén, så du ska få se den lajv!
Haha! Armén ser mycket stilig ut på bilden, skall bli trevlig att få hoppborgad av den! ;)
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

mickied

Inlägg av mickied »

Tjarls skrev:
lilleklegg skrev:Jag måste bara få ställe en fråga. Det står att det är 25 anmälda till eventet. Är det 25 totalt? Alltså Båda Fantasy och 40K spelare? I så fall hur många är anmälda till 40K?

Ber om ursäkt direkt i fall detta redan har tagits upp i tråden. Min son står och drar i mina byxor så jag hinner inte forska i det. Utan hoppas att någon kan förtälja mig lite snabbt bara. :)

Precis som dhettneck säger så är detta en unika listan för 40K (Som för tillfället är nere i 24). Det tror jag dock blir den slutgiltiga siffran då jag pratat i telefon med de som ännu inte fått in betalning/lista och luskat fram vilka som i tanken avanmält sig utan att meddela detta. Om inget oförutsett händer så som sjukdom så kommer ni vara 24 som gör upp om titeln :)

Den som är intresserad av vilka fantasyspelare som kommer kan kika här: http://swfbr.ipbhost.com/index.php?showtopic=4870

-----------------------------
mickied skrev:Jag avanmäler mig.

Livet är för kort för att slösas bort på dåliga viner och billig underhållning.

Det går fler och roligare tåg.

Lycka till dock. Hoppas att det blir ett roligt och trevligt event för alla inblandade :)

Mvh Mikael Dehlin - Degerfors rollspelsklubb
Du är välkommen nästa år så får vi hoppas att det inte är din bok som krockar den gången :)
Bussigt att man inte är bannad for life :)
The lord giveth. The lord taketh.

Användarvisningsbild
Tjarls

Inlägg av Tjarls »

mickied skrev:
Bussigt att man inte är bannad for life :)
Självklart inte ^^

@Blom
Ska bli kul och se den där IRL :)

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

Tjarls: Släpps listorna här innan? :)

Användarvisningsbild
Tjarls

Inlägg av Tjarls »

Ancalagon skrev:Tjarls: Släpps listorna här innan? :)
Det är tanken :) Imorgon kommer vi sätta oss och skriva rent samtliga och har ambitionen att således också posta dem imorgon :)

Skriv svar