6th ed boxen...
-
the godfather
Re: 6th ed boxen...
Yes. Köpte min igår. Tycker att grejerna ser bra ut. Fler Zone Mortalis arméer således...the godfather skrev:finns den att köpa nu?
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Kultisterna ser sjukt porriga ut. Kan bli så att jag måste ha några till mina super-sadister med manliga fladdermusvingeöron...
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Ja både chosen o kultisterna är ruggit snygga.
Sen är som sagt de 6 chosen ordentligt kittade. Dubbla klor, Fist, Poweryxa, powermaul.
Fast lite gött med variation, brukar annars vara snålt med det.
Titta bara på AOBR-boxen. Alla nobsen helt värdelöst kittade.
Sen är som sagt de 6 chosen ordentligt kittade. Dubbla klor, Fist, Poweryxa, powermaul.
Fast lite gött med variation, brukar annars vara snålt med det.
Titta bara på AOBR-boxen. Alla nobsen helt värdelöst kittade.
Är det bara jag som tycker att chosen är större än de gamla marinsen?

Kanske bara är deras poser...

"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
Får inte min box förenns i veckan 
Tycker choosen både ser längre och bredare ut!
Tycker choosen både ser längre och bredare ut!
Fan så fina chosen! Kanske är bygga några nurgle chosen och börja spela igen..Excessus skrev:Är det bara jag som tycker att chosen är större än de gamla marinsen?
De är något längre. Men jag tycker det är trevligt att de utmärker sig. Me happy.