Officiell informationstråd
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander, daskad
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: Officiell informationstråd
Ja, det är den spikade mallen som används. Det enda som tillkommer är Space Wolves nya kompmall.
Har uppdaterat första posten med lite länkar till de trådar där det står att kompmallen är spikad och även förtydligat deadline för listor (även om jag tycker att "en vecka innan" var hyfsat tydligt).
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."
- speedfreek
Missade det, eftersom jag letade efter ett datum...
Håller med om att det är lite rörigt generellt, ska försöka samla allting i en och samma tråd på engelska inför turneringen.
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Tar det här för att inte störa i den offeciella tråden.
Skulle det inte vara kul om det fanns en kategori för "best painted overall team" och inte bara enskillda arméer?
Skulle det inte vara kul om det fanns en kategori för "best painted overall team" och inte bara enskillda arméer?
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
I approve of this service and/or product!DHettNeck skrev:Skulle det inte vara kul om det fanns en kategori för "best painted overall team" och inte bara enskillda arméer?
Övervägde en kategori för Best Painted Team men insåg att några idioter skulle komma i kroppsmålning.
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
-
Gonka Koff
Jag kan tänka mig att våra utländska gäster skulle bli litet nervösa om Jeppa kom kroppsmålad på det vis han har för vana att göra. (fast i hans fall är det ju snarare snoppmålning än kroppsmålning...).
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
boltgun metal -> Mr. steel dick..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!