ETC supporter tråd
Re: ETC supporter tråd
Vi som satt och hamrade på F5 knappen på etcwordpress siten är minst lika besvikna men bra kämpat hur som helst !
Bättre lycka nästa gång och nya friska tag till 2013 !
Då jävlar står vi på guldpallen igen !
Bättre lycka nästa gång och nya friska tag till 2013 !
Då jävlar står vi på guldpallen igen !
Richard Petersson
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
He-Man har för övrigt sjukt många figurer som funkar i Necron-armén
Synd på placeringen om man ser till ert mål. Ibland blir det så.
Lite utanför ämnet men varför skriver du Latvia(Lettland) när du använder de svenska namnen på resten?
Lite utanför ämnet men varför skriver du Latvia(Lettland) när du använder de svenska namnen på resten?
Ehh.. jag viste nog inte att latvia var lettland om jag ska vara ärlig =)
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Fint att våga erkänna det =)Papa D skrev:Ehh.. jag viste nog inte att latvia var lettland om jag ska vara ärlig =)
Najs med lite statistik. Och det verkar som vettiga punkter att förbättra.
Som hemmatittare hade det varit bra med en icke-spelare som hade bloggat/rapporterat. Jag vet att det är svårt att få med en sådan snubbe men klart värt det tror jag. Eller än hellre webradio två snubbar som tar på sig rollerna som Chris Härenstam och Glenn Strömberg... (Kan vi kanske få Fanny och Ovesen? )
Som hemmatittare hade det varit bra med en icke-spelare som hade bloggat/rapporterat. Jag vet att det är svårt att få med en sådan snubbe men klart värt det tror jag. Eller än hellre webradio två snubbar som tar på sig rollerna som Chris Härenstam och Glenn Strömberg... (Kan vi kanske få Fanny och Ovesen? )
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Och där ökade mitt intresse för etc direkt!Hylander skrev: Eller än hellre webradio två snubbar som tar på sig rollerna som Chris Härenstam och Glenn Strömberg... (Kan vi kanske få Fanny och Ovesen? )
Vill lägga till en sak - med coach kritiken, så var det INGEN kritik mot Lampén, som gjorde ett hästjobb, en spelande kapten hinner bara med att spela, matcha och få i sig mat och dryck. Det kan vara en ide att inte ha en spelande kapten, men jag är glad över set up:en i år i allafall. Det jag menade var bara det jag och Henrik konstatera, att man behöver ett bättre sett att som kapten eller coach få översikt med spelare och möjlighet att kommunicera ställningar, kan vara så enkla saker som - kod röd för slag listor innebär go for broke och för ställ listor spela tight som ett anus för det ser ut att kunna gå på röven på flera bord.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
- Skcuzzlebumm
Glömm inte Max från GAST som var Skottland's coach (efter jag fixad en gratis biljett till honom).Asplund skrev:Jepp, Gast representar brett på etc i år.
Jocke + Pär = Sverige
Lill-Jocke = Mercs
Neil = Skottland (Kapten? Han var det förra året iaf)
Vår fluffiga förening har gått åt helvete
Det gick så där för Skottland i har året, men det hjälper inte nar vi har två spelare som inte spela i tuneringar - tex en av de glömde att diff terräng var 2d6 inte 1d6, och att Ghazghkull är fearless.... doh! Men vi hade 8 Skottska spelare i lag har året och för mig som kapten det är väldigt viktigt.
Jag ska blogga batreps om alla av mina matcher, men som en 'teaser' jag kan sajer att jag van i 20 minuter mot Draigowing - han fick bara 1 varv mot mig!!!!!
LIKE A BOSS!
refabricated skrev:Och jag som tänkte spela fluff...
-
Bengtsson den yngre
Vem vann sportsman?
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
Australien! Årets nykomlingar.