ETC supporter tråd
- guildmaster
- Kontakt:
Re: ETC supporter tråd
Aj fan. Antar att det var lite för snabba slutsatser och önsketänkande.
Stay alert, trust no one and keep your laser handy!
theWatchman skrev:Nu sitter linköpings gänget o Beer boss o väntar på att lyfta mot Berlin.
Vi har dessutom redan kommit fram till att vi kommer vinna tuneringen så nu bör det väl bara vara o åka ner o hämta pokalen.

dubbelpost, vinn nu sista!
Senast redigerad av 2 pära, redigerad totalt 19 gång.
Snackade med Olof precis. Dom vinner mot merc rätt komfortabelt som det ser ut nu. Lilljocke fick 0-20 i röven av PS.
Storvinst i sista och en top5 kanske går att räddas.
Storvinst i sista och en top5 kanske går att räddas.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Snart dags för sista ronden..
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Blev det en 9:e plats för det svenska laget eller har jag kollat fel?
- theWatchman
Aja, bra krigat grabbar. En lysande inledning med en svacka dag två. Shit happens, life sucks osv men det är bara att gå på det igen tills nästa år... Peace
17,83
-
Bengtsson den yngre
bajs...
Ja, det är bara att komma igen nästa år. Jag misstänker att polackerna inte är så nöjda med en femte plats och England tar hem det var ju liiiite av en darkhorse....
Ny edition och nya tag! Bra kämpat iallafall.
Ja, det är bara att komma igen nästa år. Jag misstänker att polackerna inte är så nöjda med en femte plats och England tar hem det var ju liiiite av en darkhorse....
Ny edition och nya tag! Bra kämpat iallafall.