Legends Of the fall SO -12 1-2 september
Moderator: Snot
Re: Legends Of the fall SO -12 1-2 september
Måste tyvärr avanmäla mig då det krockar med jobbet den helgen - ber så mycket om ursäkt för strulet.
Dennis Jansson, NOS
Dennis Jansson, NOS
mvh:
Dennis
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
Dennis
http://www.garagegamers.sePärssi skrev:klart vi gör, jag vill inte vara ensam gris...Denkan skrev:jag vet att ni saknar mig så jag kommer
-|Eldar|-|Space Wolves|-|SM - https://www.youtube.com/watch?v=FE1KCjheAwg|-
vi kör fem matcher på 3 tim styck 
jag återkommer med vilket konto ni ska sätta in penmgarna på, ska bara kolla med S not så det blir rätt.
tänk på att jag vill ha era personuppgifter och info om alergieer samt om ni kommer att sova i lokalen till meilen (sir_napoleon@hotmail.com) INTE här på forumet / Danne
jag återkommer med vilket konto ni ska sätta in penmgarna på, ska bara kolla med S not så det blir rätt.
tänk på att jag vill ha era personuppgifter och info om alergieer samt om ni kommer att sova i lokalen till meilen (sir_napoleon@hotmail.com) INTE här på forumet / Danne
Daniel "bagarn" Carlson
Måste också avanmäla mig. Hade mycket gärna vart med... Men barn ni vet...
Erik Malm Birkegård, Grumpy ol basrards
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
Arioch skrev:Måste också avanmäla mig. Hade mycket gärna vart med... Men barn ni vet...
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Bagarn skrev:vi kör fem matcher på 3 tim styck
jag återkommer med vilket konto ni ska sätta in penmgarna på, ska bara kolla med S not så det blir rätt.![]()
Jag har nu informerat Daniel om kontot, vi kommer ha kontot framme på turneringen så vi kan dubbelchecka allt.
Kiosken kommer som sist jag närvarade kunna ta kortbetalningar (dock med ett påslag av 2kr per 50kr handlat) vilket jag får göra för jag har inget kortläsaravtal som säger annorlunda, bwahahaha!
Kontanter går annars självfallet bra.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
-
Stormshadow
David Dahlén blev tvungen att avanmäla sig
. Men han har lovat att vara min Coola caddie på turneringen 
Anmäler Magnus Sohlberg (KiB) !
EDIT: Behöver sovplats i lokalen
EDIT: Behöver sovplats i lokalen
Senast redigerad av 1 Gemini138, redigerad totalt 5 gånger.
-
Leidermark
Och kontot är??Snot skrev:Bagarn skrev:vi kör fem matcher på 3 tim styck
jag återkommer med vilket konto ni ska sätta in penmgarna på, ska bara kolla med S not så det blir rätt.![]()
Jag har nu informerat Daniel om kontot, vi kommer ha kontot framme på turneringen så vi kan dubbelchecka allt.
Kiosken kommer som sist jag närvarade kunna ta kortbetalningar (dock med ett påslag av 2kr per 50kr handlat) vilket jag får göra för jag har inget kortläsaravtal som säger annorlunda, bwahahaha!
Kontanter går annars självfallet bra.
Jag reser bort imorgon och är inte åter förens den 7/8.
Jag hoppas att det är ok om ni får pengarna den 8/8isf.
Det är inte så att jag tänker snuva er på dem, så ni vet.