Vad kul om du kommerHoffa skrev:Det vore toppen. Jag vill också vara med nämligen, Det är så fördömt få 40k turneringar på bekvämt bilavstånd från sthlm.
Legends Of the fall SO -12 1-2 september
Moderator: Snot
Re: Dags för Legends Of the fall SO -12 1-2 september
Vi skippar kompen på turneringen, så kan ni börja fila på era listor direkt 
Daniel "bagarn" Carlson
SweetBagarn skrev:Vi skippar kompen på turneringen, så kan ni börja fila på era listor direkt
Vi kan bila ner tillsammans om du vill Henrik om vi båda får plats på turneringen, du bor kvar i Västerås?Hoffa skrev:Det vore toppen. Jag vill också vara med nämligen, Det är så fördömt få 40k turneringar på bekvämt bilavstånd från sthlm.
// Daniel
Jag lutar åt att spela
Major Victory
Minor Vic
Draw
Minor Loss
Major Loss
system, för att testa ännu mindre spread. Ska testa lite o utvärdera det. Det blir garanterat inte victory points dock.
Major Victory
Minor Vic
Draw
Minor Loss
Major Loss
system, för att testa ännu mindre spread. Ska testa lite o utvärdera det. Det blir garanterat inte victory points dock.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Jag skulle vilja vara med om det blir fler platser.
Daniel svensson
Daniel svensson
Är det någon ide just nu att anmäla sig i hopp om fler platser
(Henrik Hoffström)
(Henrik Hoffström)
Benmannen:
Jag kompletterade med några mindre inköp här på svenska40ks köptråd så nu har jag nånstans mellan 2000 och 3000p av gammalt skräp!
- theWatchman
En liten kommentar som aknske ingen tänkt på än, utsatt tid för matcher är 2,5h på 1850p. Om vi kommer spela 6th så kommer tiden va alldeles för knapp iom att väldigt få kommer hunnit få någon vettig koll på spelet än då. Om ni måste ha 2,5h så föreslår jag att ni kör 1250 eller 1500p istället om det blir 6th.
Väldigt bra poäng faktiskt.theWatchman skrev:En liten kommentar som aknske ingen tänkt på än, utsatt tid för matcher är 2,5h på 1850p. Om vi kommer spela 6th så kommer tiden va alldeles för knapp iom att väldigt få kommer hunnit få någon vettig koll på spelet än då. Om ni måste ha 2,5h så föreslår jag att ni kör 1250 eller 1500p istället om det blir 6th.
Ja blir det 6th så får vi nog panikgöra om en del, men det märker vi först i sommar 
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.