BlomCon Summer Edition

Turneringar i Norrköping

Moderator: Snot

Yautja

Re: BlomCon Summer Edition

Inlägg av Yautja »

:mrgreen:
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.

Tror dock Swen har koll...

Blom

Inlägg av Blom »

Gonka Koff skrev:Visst borde det räcka med lascannon, en heavy bolter och en missile launcher som enda vapen som skjuter mer än 24"?
Tja jag vann en turnering på 2k med bara 7 vapen på range över 24" (såna vapen med posiond inte inkräknat, så du klarar dig nog :D
Gonka Koff skrev:
Yautja skrev:Dom bästa listorna hamnar i skräppostfiltret
+1
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
lurräven

Inlägg av lurräven »

Jävla jobb. Nu när min trippelhydra+trippelchimera+trippelvendetta 1250 färdigmålad :(

Blom

Inlägg av Blom »

du kan väll inte jobbat så mycket, om allt det är färdig målat? ;)
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Lillen

Re: Vårslakten 750pts Nos

Inlägg av Lillen »

Lillen skrev:Tja tänkte skriva här och fråga om hur stockholmarna gör för att ta sig ner till norrköping. För vi är två från nos som ligger i nyköping som är påvägen till norrköping ovh vi undrar om man skulle kunna få hänga med. Hade pratat med Papa D men har inte fått svar om hur det blir. Skulle vara jättetreviligt om vi kunde få åka med er. Vi betalar givetvis för vår plats i bilen.

Mvh

Lennart
bump

Användarvisningsbild
imp

Re: Vårslakten 750pts Nos

Inlägg av imp »

Lillen skrev:
Lillen skrev:Tja tänkte skriva här och fråga om hur stockholmarna gör för att ta sig ner till norrköping. För vi är två från nos som ligger i nyköping som är påvägen till norrköping ovh vi undrar om man skulle kunna få hänga med. Hade pratat med Papa D men har inte fått svar om hur det blir. Skulle vara jättetreviligt om vi kunde få åka med er. Vi betalar givetvis för vår plats i bilen.

Mvh

Lennart
bump
Jag kommer åka med en fulllastad bil redan på fredagen och sen från Finspång på lördagen, så jag har inga platser att erbjuda denna gång.
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

Sorry lillen att jag e lite oengagerad... Jag tror tyvärr inte jag ska åka alls. Måste hitta ett jävla sommarhus, å med tanke på att min fru jobbar - alltid - så blir det nog nu på lördag. Hursom även om jag ska med ska inte mina kids med, så plats lääär finnas i lampens bil och eller tirumbars bil.

/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Blom

Inlägg av Blom »

blom skrev:
blom skrev: 1. Melker Gren, RT
9. Mattias Englund, RT
13. Axel Rydén, RT
19. Jimmy Hesselberg, RT
23. Petter Bengtsson, MRK
Dessa Personer missade List inlämningen och kommer således få minus i slut resultatet. För att undvika större minus lämna in listan omgånde.
bump!
Inte ett fluffmongo!

Joakim Blom

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Mattias Englund kommer tyvärr inte att kunna vara med. Ledsen att jag missade meddela detta tidigare.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
Lillen

Inlägg av Lillen »

Lennart svensson måste avanmäla mig på grund av jobb. :( Hoppas att det blir en lyckad turnering.

Mvh

Lennart

Skriv svar