BlomCon Summer Edition
Moderator: Snot
Re: BlomCon Summer Edition
speedfreek skrev:Jag tror att Snot för en gångs skull har fel.
Tror dock Swen har koll...
Tja jag vann en turnering på 2k med bara 7 vapen på range över 24" (såna vapen med posiond inte inkräknat, så du klarar dig nogGonka Koff skrev:Visst borde det räcka med lascannon, en heavy bolter och en missile launcher som enda vapen som skjuter mer än 24"?
+1Gonka Koff skrev:Yautja skrev:Dom bästa listorna hamnar i skräppostfiltret
Jävla jobb. Nu när min trippelhydra+trippelchimera+trippelvendetta 1250 färdigmålad 
du kan väll inte jobbat så mycket, om allt det är färdig målat? 
Re: Vårslakten 750pts Nos
bumpLillen skrev:Tja tänkte skriva här och fråga om hur stockholmarna gör för att ta sig ner till norrköping. För vi är två från nos som ligger i nyköping som är påvägen till norrköping ovh vi undrar om man skulle kunna få hänga med. Hade pratat med Papa D men har inte fått svar om hur det blir. Skulle vara jättetreviligt om vi kunde få åka med er. Vi betalar givetvis för vår plats i bilen.
Mvh
Lennart
Re: Vårslakten 750pts Nos
Jag kommer åka med en fulllastad bil redan på fredagen och sen från Finspång på lördagen, så jag har inga platser att erbjuda denna gång.Lillen skrev:bumpLillen skrev:Tja tänkte skriva här och fråga om hur stockholmarna gör för att ta sig ner till norrköping. För vi är två från nos som ligger i nyköping som är påvägen till norrköping ovh vi undrar om man skulle kunna få hänga med. Hade pratat med Papa D men har inte fått svar om hur det blir. Skulle vara jättetreviligt om vi kunde få åka med er. Vi betalar givetvis för vår plats i bilen.
Mvh
Lennart
En bild säger mer än 1000 kaniner
Sorry lillen att jag e lite oengagerad... Jag tror tyvärr inte jag ska åka alls. Måste hitta ett jävla sommarhus, å med tanke på att min fru jobbar - alltid - så blir det nog nu på lördag. Hursom även om jag ska med ska inte mina kids med, så plats lääär finnas i lampens bil och eller tirumbars bil.
/D
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
bump!blom skrev:Dessa Personer missade List inlämningen och kommer således få minus i slut resultatet. För att undvika större minus lämna in listan omgånde.blom skrev: 1. Melker Gren, RT
9. Mattias Englund, RT
13. Axel Rydén, RT
19. Jimmy Hesselberg, RT
23. Petter Bengtsson, MRK
Mattias Englund kommer tyvärr inte att kunna vara med. Ledsen att jag missade meddela detta tidigare.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"
Lennart svensson måste avanmäla mig på grund av jobb.
Hoppas att det blir en lyckad turnering.
Mvh
Lennart
Mvh
Lennart