RydCon 2011 1-3 Juli

9-11 juli, Ryd

Moderatorer: Mr_riot, egge

Användarvisningsbild
imp
Inlägg: 2998
Blev medlem: 10 okt 2008, 07:53
Ort: Salem

Re: RydCon 2011 1-3 Juli

Inlägg av imp »

Enligt hitta.se finns det bara ett Ryd och det är rätt Ryd.

Enligt Google finns det nio
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin
Inlägg: 5178
Blev medlem: 05 okt 2008, 21:11

Re: RydCon 2011 1-3 Juli

Inlägg av Katarsis »

Okej, nu har jag försökt förstå komp/okomp-systemet och tror mig ha förstått det. Stämmer detta?
Bilagor
rydconresultat.jpg
rydconresultat.jpg (23.4 KiB) Visad 1896 gånger
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: RydCon 2011 1-3 Juli

Inlägg av egge »

Resultatet stämmer. Men jag kommer först ta ut best general 1-3 och sen resten. Inga kommer kunna vinna två priser och best general får knappt inga priser alls.
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Användarvisningsbild
Snot
Inlägg: 1472
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: RydCon 2011 1-3 Juli

Inlägg av Snot »

Jag tar en plats, betalar i helgen
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Mr_riot
Inlägg: 753
Blev medlem: 31 mar 2009, 21:00

Re: RydCon 2011 1-3 Juli

Inlägg av Mr_riot »

Obs obs! Glöm inte att ni kan lägga in en beställning på http://kulturkommissariatet.se och hämta ut dessa varor på Rydcon!Varför inte testa Strange Eons eller sotr? Tänk på att sakerna få finnas i lager på KulturK för att de skall kunna ta med sig varorna.

Användarvisningsbild
Snot
Inlägg: 1472
Blev medlem: 07 okt 2008, 16:25

Re: RydCon 2011 1-3 Juli

Inlägg av Snot »

men gnurg, jag är ju sämst, förbereder precis klart allting, och ser att tråden har ett annat datum än huvudtrådstopicen som jag planerat efter, nu kan jag ju inte :( bleh
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Per Pirat
Inlägg: 563
Blev medlem: 16 jan 2009, 11:10

Re: RydCon 2011 1-3 Juli

Inlägg av Per Pirat »

En 30-års fest som bollats runt en del bland icke-figurspelande vänner landade såklart RydCon helgen, suck! Har ju redan betalat in, är någon sugen att ta min plats kan vi säga 150kr. Misstänker att det inte betalas åter.
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.

Användarvisningsbild
LillePer
Inlägg: 6234
Blev medlem: 05 jul 2009, 16:50

Re: RydCon 2011 1-3 Juli

Inlägg av LillePer »

Bara för att dubbelkolla, det Rydet som vi ska till är det man får upp om söker på Ryd på hitta.se, kommer upp som "Ryd, Tingsryd" och ligger på gränsen till blekinge norr om Olofström och fridafors, mellan älmhult och tingsryd?

Användarvisningsbild
Schmii
Inlägg: 111
Blev medlem: 06 apr 2011, 16:55

Re: RydCon 2011 1-3 Juli

Inlägg av Schmii »

LillePer skrev:Bara för att dubbelkolla, det Rydet som vi ska till är det man får upp om söker på Ryd på hitta.se, kommer upp som "Ryd, Tingsryd" och ligger på gränsen till blekinge norr om Olofström och fridafors, mellan älmhult och tingsryd?
Ja det är den.

Sen kommer ju problemet att det inte finns något annat sätt att komma dit om man inte kör :/

egge
Inlägg: 2100
Blev medlem: 09 okt 2008, 18:03

Re: RydCon 2011 1-3 Juli

Inlägg av egge »

Tar man sig till Växjö till kl 08 på lördagen kan jag fixa bilskjuts för en bensingpengskostnad. Eller om man är i Växjö vid 18 på fredagen.

Edit: Jag kan inte lova något, Per. Vi får helt enkelt se men det finns kanske möjlighet till återbetalning eller att vi sparar kostnaden till någon utav höstens turnering vi skall hålla eller vårens...Men jag kan inte lova något, det är upp till Pontus möjligheter att fixa och vilken policy han har!
Antagligen sämsta 40k spelaren i Sverige
Min tråkiga 40k blogg med för mycket text: http://egges40k.wordpress.com/

Skriv svar