Avanmäl er till Sydcon...

Få tips och kommentarer på dina senaste idéer
Jocke Rapp
Site Admin

Re: Avanmäl er till Sydcon...

Inlägg av Jocke Rapp »

Sopa!

Raggyboi

Inlägg av Raggyboi »

Jocke Rapp skrev:Vad ska vara i raidern? Båda karaktärerna och alla sternguards? Eller ska dom combat-squada? Kantor har svårt att lägga sin bomb inifrån en raider, men det kanske inte är så noga.

Känns inte helt optat att ha en enhet som vill skjuta rapid fire (sternguards) i ett assault vehicle tillsammans med en närstrids-trollis...

Eller ska du ha dina scouter i den...?
Jag kom också fram till att det är helt ooptat med raider. Så jag stryker denna listan och knopar ihop en ny. Kanske till i morgon :)

Raggyboi

Inlägg av Raggyboi »

pära skrev:du kan nog sno min plats raggy :cry:

Läste du det Jocke ;)

bjorn

Inlägg av bjorn »

Raggyboi skrev:
Jocke Rapp skrev:Vad ska vara i raidern? Båda karaktärerna och alla sternguards? Eller ska dom combat-squada? Kantor har svårt att lägga sin bomb inifrån en raider, men det kanske inte är så noga.

Känns inte helt optat att ha en enhet som vill skjuta rapid fire (sternguards) i ett assault vehicle tillsammans med en närstrids-trollis...

Eller ska du ha dina scouter i den...?
Jag kom också fram till att det är helt ooptat med raider. Så jag stryker denna listan och knopar ihop en ny. Kanske till i morgon :)
Fast den var bra mot mej ;)

//Björn

Användarvisningsbild
pära

Inlägg av pära »

jag blev ninjaschemalagd att joura på akuten 1530-2130 på lördagen, jag är ganska osäker på om jag kan byta bort en så attraktiv tid :(

Raggyboi

Inlägg av Raggyboi »

pära skrev:jag blev ninjaschemalagd att joura på akuten 1530-2130 på lördagen, jag är ganska osäker på om jag kan byta bort en så attraktiv tid :(
Jag har helt slut på tips hur du ska lyckas byta bort tiden och ta tillbaka din gamla plats från mig... ;)

Raggyboi

Inlägg av Raggyboi »

[/quote]
Fast den var bra mot mej ;)

//Björn[/quote]

Null zone och flamestorm cannons FTW!

Men kanske inte bäst mot allt annat...

Skriv svar