Tack!
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Tack!
Grymt bra turnering, ett stort lyft från BSK enligt mig (bättre lokaler och skönare stämning på nått sätt). Ska sätta mig ner och fundera ut lite kritik åt er lite senare, men på det stora hela var det en helt fantastisk turnering 
Alexander Merinen
Yup, sjukt nice, kommer absolut nästa år om det blir samma arrangemang! Var oändligt trevligt!
Extra eloge till MC som stod ut med en stressad Max i en hel turnering. Har själv suttit vid en dator när 10 pers vill veta vad som händer, vem som leder och vem som kan leda. Jag var inte lika lugn.
Extra eloge till MC som stod ut med en stressad Max i en hel turnering. Har själv suttit vid en dator när 10 pers vill veta vad som händer, vem som leder och vem som kan leda. Jag var inte lika lugn.
-
Thor Madsen
Well we (the danes) would also like to give our thanks aswell.
Thanks to the organizers to show how to run everything smooth. Atleast as a player i didnt see anything going wrong or deadlines failing
Thanks to the judges for actially giving reasons for why they say what they do, and in general doing a good job
And finaly thanks to all our opponents for giving us great games against some players we dont play every day.
Looking forward to next year, where hopefully we dont fail the last match so we can take the trophy
Sune Krarup
Jens Krøldrup
Jens Gertsen
Thor Madsen
Thanks to the organizers to show how to run everything smooth. Atleast as a player i didnt see anything going wrong or deadlines failing
Thanks to the judges for actially giving reasons for why they say what they do, and in general doing a good job
And finaly thanks to all our opponents for giving us great games against some players we dont play every day.
Looking forward to next year, where hopefully we dont fail the last match so we can take the trophy
Sune Krarup
Jens Krøldrup
Jens Gertsen
Thor Madsen
- bolterochkniv
tack för en grym turnering! alltid kul att komma till varberg och spela!
Elias Österlund
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
"It's a universe where warriors sail planet-killing warpships to alien worlds, fly turbolaser-equipped gunships down to the surface, drive volcano-cannon tanks to the front, then get out and run at the enemy with big swords."
- DHettNeck
- Svenska Mästaren i 40k 2012, 2013 & 2015
Tack för en trevlig helg 
Rikard "+1" Tröger
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Uppsala - Atlantis
Sweden ETC Fantasy Team 2011-2012
Sweden ETC 40K Team 2013-2016
Swedish Champion Warhammer 40K 2012, 2013 & 2015
Trots upp- och nedfärd tillsammans med fyra andra fullvuxna män i en bil som kanske hade kunnat få vara större, så får jag säga att min första turnering utanför Malmö gav mersmak! Trevligt schema, trevliga motståndare och bra med frukost osv. En trevlig helg i 40k:s tecken, tack!
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."