Oklart om det andra "spontanlaget" blev fulltaligt, men om det är några som är sugna på ett nytt lag, eller behöver en fjärde gubbe är jag väldigt intresserad.
Jag har en Nids- och en SM-armé och valet av armé och lista blir beror väl på laget tycker antar jag.
Jag är relativt grön, men med ett väldigt intresse och stor erfarenhet av andra spel. Så den som spelar med mig kanske inte skall hoppas på några fantastiska resultat. Däremot älskar jag allt som har med spelteori att göra, må det vara listoptningar eller strategidiskussioner, men att just vinna ser jag som mindre viktigt.
Hursomhelst, det hade varit grymt kul att ha någon att lira med helt enkelt...
En till spelare söker lag
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: En till spelare söker lag
Hey, det låter precis som jag! hoppas du hittar en platsfrigobben skrev: den som spelar med mig kanske inte skall hoppas på några fantastiska resultat. Däremot älskar jag allt som har med spelteori att göra, må det vara listoptningar eller strategidiskussioner, men att just vinna ser jag som mindre viktigt.
Alexander Merinen
Re: En till spelare söker lag
Kul att det finns åtminstone en likasinnad.Zurken skrev:Hey, det låter precis som jag! hoppas du hittar en platsfrigobben skrev: den som spelar med mig kanske inte skall hoppas på några fantastiska resultat. Däremot älskar jag allt som har med spelteori att göra, må det vara listoptningar eller strategidiskussioner, men att just vinna ser jag som mindre viktigt.