Vad har du kvar att måla till BSK?

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Användarvisningsbild
Andy Grey

Re: Vad har du kvar att måla till BSK?

Inlägg av Andy Grey »

I like XUNE
fauh skrev:Det är lugnt, jag väger upp det med att vara ytterst inkompetent!

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Har målat på Gast i nästan fyra timmar.
Tyvärr syns det knappt på figurerna.

Bild

Bild

De som är kvar på Gast har fylleslag, så det är allt lite synd om tysken de har på besök...

Mork

Inlägg av Mork »

Klaaaaaar!

Önskar jag hade kameran här så jag kunde ta lite bilder till er.
Mmm, inte för att det ser sådär skitbra ut som jag hade tänkt, men det är helt ok.

@Jon: Vad bra din dread blev!
Mork, the articulate ork!

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Uärghh, jag var ju klar, men nu har jag börjat nojja mig över att jag inte har några kratrar till mina landspeeders ... det är 4 st. Och har man kratrar till speeders känns det inte så sjysst att inte ha det till de andra fordonen ... det blir då 4 till.

Så, här sitter man på ett hotellrum i Hamburg och försöker komma på hur jag skall förklara för tjejen hur jag under mitt lilla korta stopp hemma innan jag måste åka vidare till Borås, inte kan umgås med henne, utan är "tvungen" att istället klistra grus på pappskivor. Damn!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Användarvisningsbild
Jimmy Johansson

Inlägg av Jimmy Johansson »

@Jon: Snyggt som f*n. Blir ju helt klart peppad att ta tag i mina egna dreads och göra dom lika snygga då jag har nästintill identiskt färgschema (är killen från Varberg med lila marines)
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte :wub:

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Tack alla. :D

Användarvisningsbild
imp

Inlägg av imp »

Gonka Koff skrev:...Så, här sitter man på ett hotellrum i Hamburg och försöker komma på hur jag skall förklara för tjejen hur jag under mitt lilla korta stopp hemma innan jag måste åka vidare till Borås, inte kan umgås med henne, utan är "tvungen" att istället klistra grus på pappskivor. Damn!
Låter som en ganska svår uppgift
En bild säger mer än 1000 kaniner

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Du kom ju nästan undan med att spela 40K på den romantiska europasemestern,
så hur svårt ska det vara att få limma lite kattsand...

(och eftersom både du och jag är kaptener räknar jag med att botgöringsmaskinerna får jaga runt efter Land Speeders på BSK)

Användarvisningsbild
Papa D

Inlägg av Papa D »

FUCK!! Har man drabbats av någon form av fläskfrossa mitt i målnings frenesin....

3 Termisar 30% klara
1 Landraider 90% klar

... blir 02:00 i natt så e man klar sen...

/P daddy
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

speedfreek skrev:(och eftersom både du och jag är kaptener räknar jag med att botgöringsmaskinerna får jaga runt efter Land Speeders på BSK)
Jepp, din lista är givetvis matchad mot min. Kan jag göra bort mig och förlora igen? ... 6 rörliga multimeltor mot 9 open topped av11? Klart jag kommer att torska ! :lol:
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

Skriv svar