wysiwygfråga
Re: wysiwygfråga
Helt klart. Så länge det går att skilja på mutationerna så tycker jag det räcker finemang med olika färgmarkeringar.
- theWatchman
På mina Dire avengers (dom nya i plast) finns det plasma grenades.... Måste jag fila bort dom? Dom har ju inte plasma grenades...
ser ingen anledning. det känns lite som biomorphs på tyranider, det är ingen som vet vad som är vad så.. skit samma.theWatchman skrev:På mina Dire avengers (dom nya i plast) finns det plasma grenades.... Måste jag fila bort dom? Dom har ju inte plasma grenades...
Division 5.
Captaingallas skrev:Blir det trångt i bokhyllan när svärmen växer kan jag alltid förvara dem på kylskåpet!
Nej, nej, det är inte plasma grenades. Det är termosar med kaffe (eller vad de nu dricker istället), termosarna bara ser ut som granater.theWatchman skrev:På mina Dire avengers (dom nya i plast) finns det plasma grenades.... Måste jag fila bort dom? Dom har ju inte plasma grenades...
En bild säger mer än 1000 kaniner
Bosspole, Enligt codex kan det vara en pinne, eller en metal jaw, eller något annat.
Så står det i codex, "eller något annat".
Så då kan säga att nästan vad som helst är en bosspole? Tex den påse på ryggen med dödskallar i?
Så står det i codex, "eller något annat".
Så då kan säga att nästan vad som helst är en bosspole? Tex den påse på ryggen med dödskallar i?
- speedfreek
Så länge de andra orkerna och din motståndare ser det och det inte ser ut som något annat wargear så bör det funka.
T.ex stora färgglada tatueringar el dyl, inte en liten brun ryggsäck.
T.ex stora färgglada tatueringar el dyl, inte en liten brun ryggsäck.
Äh jag sätter nog på dem pålar ändå. Är inte jättejobbigt. Ville bara höra vad någon annan sa om GW defination som jag själv tycker är lite konstigt.
Minns att impar förr kunde ha något liknande, med exempel att det kunde vara en tjock cigarr som att colonelen tuggade på.
För att det är enda undantaget på GT, enligt GW, thats whyMutt skrev:
Det finns granater som är uppgraderingar, dessa måste inte synas.
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.
Har det inte varit så i alla tider att Granater & knivar behöver inte synas på modellen? undantaget meltabombs? att dom måste synas .. eller är jag ute & cycklar nu?
Med tanke på tyranidernas uppgrade är jag lite kluven gillar då man verkligen ser att dom har uppgraderingen men samtidigt är det en kostnads fråga oftast för dom som inte "orkar" göra sakerna i greenstuff men visst färgmarkeringar funkar!
mötte en nidsspelare som gav mig en färgkarta på papper så jag skulle veta vad som kom farandes i den stora gröten en gång
Med tanke på tyranidernas uppgrade är jag lite kluven gillar då man verkligen ser att dom har uppgraderingen men samtidigt är det en kostnads fråga oftast för dom som inte "orkar" göra sakerna i greenstuff men visst färgmarkeringar funkar!
mötte en nidsspelare som gav mig en färgkarta på papper så jag skulle veta vad som kom farandes i den stora gröten en gång
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...