Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
lite eftermiddags kladd inte klart dock!!!
komprimerad bild men har torrborstat en massa hud ett par gånger ska väl highlightas & göras fin snart! kommer bättre bild då! funderar på ljusbruna baser med lite vintergräs & snöslask tror det kommer bryta av bra mot dom svarta rustningarna!
Eftersom jag inte är nån världsmästare på att ta bilder så kommer det en till!
Sen en utlovad bild på min svävande magiker utan flygpinne! dock bara grundad än men färg kommer komma på han såsmåningom!
komprimerad bild men har torrborstat en massa hud ett par gånger ska väl highlightas & göras fin snart! kommer bättre bild då! funderar på ljusbruna baser med lite vintergräs & snöslask tror det kommer bryta av bra mot dom svarta rustningarna!
Eftersom jag inte är nån världsmästare på att ta bilder så kommer det en till!
Sen en utlovad bild på min svävande magiker utan flygpinne! dock bara grundad än men färg kommer komma på han såsmåningom!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
- Styranimon
Awesome! 
-
Claimh_Solais
nice osten !
äntligen fick man se lite färg prinsen ser ut att bli snygg iaf coolt med vit hud o svart rustning
tycker dok den är lite enkel för att va gjord av dig , inget extra bling men nice ändå
äntligen fick man se lite färg prinsen ser ut att bli snygg iaf coolt med vit hud o svart rustning
tycker dok den är lite enkel för att va gjord av dig , inget extra bling men nice ändå
Kanske skulle haft en svartare kåpa. Han är kanske lite för ljus nu, jag vet inte. Lien är så klart inte klar.

Hans hud känns väldigt living metal! Och mysigt kvarter!
- Jimmy Johansson
Pillar lite med en Sanguinor

egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()
- speedfreek
Asa-tema?
Han ser helt tokig ut, på ett ganska ball sätt.
Han ser helt tokig ut, på ett ganska ball sätt.
Den handledsstyrkan skojar man inte bort...
Tycker nog att greppet sitter helt fel, tyvärr.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
- Jimmy Johansson
Vad då? Det är ju en Space MarineSerpent skrev:Den handledsstyrkan skojar man inte bort...![]()
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte![]()