Pre-heresy World Eaters

För er som vill samla all information om era projekt, oavsett om det är armélistor, målning, matchrapporter eller taktik.
adde_z

Re: Pre-heresy World Eaters

Inlägg av adde_z »

Coolt med pre-heresy prylar, väntar på en bild av en Ultra test figge!

Gullberg

Inlägg av Gullberg »

Hej igen! Nu har jag äntligen lyckats måla ngt som jag blev någorlunda nöjd med! Detta är en flygbas till en av mina stormtalons den andra glämde jag ta foto på men kommer senare. Målet är att lyckas måla klart ett flyg och 5 vanliga ultramarines med bolters i nästa vecka. Vad tycker ni?
ultramarine flygbas.png

Silversixx

Inlägg av Silversixx »

Rätt svårt att avgöra med den lilla storleken...

katzenjammer

Inlägg av katzenjammer »

Rolig bas!
Flesh is a design fault

Gullberg

Inlägg av Gullberg »

ja det förstår jag men hoppas kunna ta bättre bilder på mina 4 tac som skall målas nästa vecka. Ja jag tycker basen är kul tycker jag och jag kör på detta schemat på min armé och tänker antingen Terra eller Calth strid för min armé. Har en tanke om att magnetisera en dread på min nästa flygbas som är till en stormeagle.

Gullberg

Inlägg av Gullberg »

Nu är äntligen min första stormtalon klar och jag är relativt nöjd med den. Nu står fyra tacticals på målningsbordet och väntar på morgondagen och mer färg.

Hoppas ni gillar det.
en färdig stormtalon.png

Gullberg

Inlägg av Gullberg »

Nu ha det inte hänt så mycket här i tråden men har faktiskt målat ganska mycket ändå. Har fått klart båda mina stormtalons och halva tacticals squaden. Planen är att det ska vara klart senast 18/2 men kommer försöka få klart även min stormeagle tills dess. Ska ta lite mer bilder på vanliga figurer och även WIP bilder på eaglen. Har även gjort en stor beställning från FW och lite små saker från andra företag som jag hoppas kommer snart.

Men här kommer två talons så ge mig gärna feedback på vad som kan bli bättre.

Tack på förhand
två färdiga stormtalons.png

Skriv svar