Assassins på gång.

Har du hört det senaste från GW?
Användarvisningsbild
Flogger

Re: Assassins på gång.

Inlägg av Flogger »

sefiii skrev:Ser bra ut med de nya, men har någon en bra tanke på vilken sorts inmatning man skall nyttja för att få in sin eversor i srid?
Både Eversor och Culexus mår nog bäst av att sitta i en Land Raider ;)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

sefiii

Inlägg av sefiii »

Flogger skrev:
sefiii skrev:Ser bra ut med de nya, men har någon en bra tanke på vilken sorts inmatning man skall nyttja för att få in sin eversor i srid?
Både Eversor och Culexus mår nog bäst av att sitta i en Land Raider ;)

Haha, precis vad min Veteran kompis sade, jag tänkt mig direkt en conversion med boomboxes istället för frag launchers, och backgrundsdansare på toppen.

"arrive in style" WRRYYYYYY!*sprängs*
http://icantpaint40k.blogspot.se/

See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.

Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor

sefiii

Inlägg av sefiii »

Rasmus skrev:
Personligen hade jag kört enbart på infiltrate. Kombinerat med hans move through cover, och en threat-range på 9-22tum, med ett snitt på 16,5 tum, känns det faktiskt ganska stabilt.

hm, det kanske räcker, jag får testa mig fram.
http://icantpaint40k.blogspot.se/

See me try to play Dark Eldar-Chaos space marines-and Chaos daemons. And paint...oh god how i try.

Now also with Alpha legion 30k- 40k across century, always loyal.
Hydra dominatus
For the emperor

Jonke

Re: Sv: Assassins på gång.

Inlägg av Jonke »

sefiii skrev:
Rasmus skrev:
Personligen hade jag kört enbart på infiltrate. Kombinerat med hans move through cover, och en threat-range på 9-22tum, med ett snitt på 16,5 tum, känns det faktiskt ganska stabilt.

hm, det kanske räcker, jag får testa mig fram.
Fast en får ju inte charga första rundan om en infiltrerar. Så det blir till att stå måltavla en tur först, men sen blir det ju lattjo.

Ancalagon

Inlägg av Ancalagon »

Firade 2 årig bröllopsdag med frugan igår, som överraskat mig genom att köpa alla 4 assassins! Så nu blir det att speltesta lite olika!

Användarvisningsbild
Flogger

Inlägg av Flogger »

Ancalagon skrev:Firade 2 årig bröllopsdag med frugan igår, som överraskat mig genom att köpa alla 4 assassins! Så nu blir det att speltesta lite olika!
Bästa frugan EVER! Bara att lira formationen! :)
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen

Skriv svar