Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Detta gillar vi!
Pete: And how do you take your coffee, Agent Cooper?
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
Cooper: Black as midnight on a moonless night.
Pete: Pret-ty black.
- Styranimon
Haha 
Russen var snygg
Russen var snygg
jag börja meka med en tyranid prime igår kväll. dock har den fel vapen just nu, den kommer få bone sword och wip och rend. men jag tro den kommer att bli ganska skön när den är klar.
- Bilagor
-
- 1_1.jpg (135.51 KiB) Visad 1604 gånger
becon är ganska roligt.
- Styranimon
Den såg häftig ut 
Hur har du gjort benen?
Hur har du gjort benen?
@ Doc Sniksnak: blev kalasbra är det plasticcarden du böt till dig av mig? 
@ muffin: Snygg prime men vars är min feedbackade tyrant ;D
Själv har jag inte gjort så himla mycket! pillat på en demonprince dock inte klar ska greenstuffa lite bakom ryggen där bannerpolen är! min Skarbrand är på g ska väl försöka posta lite Vip bilder på han efter helgen! men ni får se denna tills vidare!
Inge speciellt bara att bombardera med kritik
@ muffin: Snygg prime men vars är min feedbackade tyrant ;D
Själv har jag inte gjort så himla mycket! pillat på en demonprince dock inte klar ska greenstuffa lite bakom ryggen där bannerpolen är! min Skarbrand är på g ska väl försöka posta lite Vip bilder på han efter helgen! men ni får se denna tills vidare!
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Jag sitter med den med nu, sitter och klura lite på vingarna nu. Det är en star ship trooper gubbe jag har moda om.
becon är ganska roligt.
Helt klockren bitzbash, jag önskar att jag kommit på den självMrCheeze skrev:Själv har jag inte gjort så himla mycket! pillat på en demonprince dock inte klar ska greenstuffa lite bakom ryggen där bannerpolen är! [...]
...medan jag mest använder fingar, knivar och lim. Och greenstuff emellanåt:speedfreek skrev:Jag bygger bara med rövkorgen
Imperial Fists: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=9&t=552
Orker: http://svenska40k.se/forum/viewtopic.php?f=67&t=3327
- Styranimon
Muffin@ OK.
mrCheeze@ Snitsig demonprins
mrCheeze@ Snitsig demonprins
-
Doc Sniksnak
@mrCheeze Jodå, det är ditt plasticard. Mitt första försök med sådant. Man lär sig en hel del. Blir väl bättre nästa gång man försöker sig på något, men jag har ju en del ark kvar att leka med.
Demonprinsen såg ruskig ut, inte som någon man vill möta en mörk kväll. Nu vet jag ingenting om Chaos utom att de är onda och bör utrotas, men såg han inte lite liten ut för att vara en prins?
Demonprinsen såg ruskig ut, inte som någon man vill möta en mörk kväll. Nu vet jag ingenting om Chaos utom att de är onda och bör utrotas, men såg han inte lite liten ut för att vara en prins?