Lika uppdraget tror jag är rätt dödfött utan att bli för krångligt. På RydCon var det ett väldigt mycket lika-uppdrag (även om jag föredrar en sådan brist jämtemot att vissa arméer automatiskt vinner på ett muppuppdrag) och vid speltest var det ok. När man sen spelar det på turnering igen och med mer aggressiva förhållanden så har jag kommit fram till att utan för krångliga saker så är det nog svårt att genomföra det uppdraget på ett mer vettigt sätt.speedfreek skrev:Ang uppdragen tycker jag bara det var 4th-skogarna som sabbade det på vissa bräden, samt att lika-uppdraget kan förfinas en hel del. Grundidén tycker jag dock är bra.
Dock gillar jag en del kommentarer och taktiska möjligheter det hade potential för. Att välja en rhino, skjuta på den och hoppas på immobilised när den står i motståndarens deployment zone var helt klart väldigt intressant. Likaså Jockes tankar om att ha med en enhet boys med sin objektiv-warboss och charga en dreadnought så att den bara kan slå på bossen och sedan kloa ihjäl dreadden med boyzen var lite kul.