Och jag avslutar ditt medlemskap i en förening nära dig...Asplund skrev:Jag vill härmed ansöka om medlemskap i SweFaq-gruppen.
Fast jag tror att det kanske kan vara vettigt att ha med nån som tycker lika mycket om allt.
Och jag avslutar ditt medlemskap i en förening nära dig...Asplund skrev:Jag vill härmed ansöka om medlemskap i SweFaq-gruppen.
Dessa herrar anges i inledningen av FAQen:Bruce skrev:Vilka är det som sitter i Swefaq och diskuterar vad som ska förbjudas och inte ?
Hur kom ens frågan upp på era möten att ni överhuvud taget vill förbjuda IA ?
Ni som sitter i Swefaq vad är era personliga åsikter i om IA ?
Är ni som sitter i Swefaq sådana som är riktigt sugna på rankningspoäng och vill göra spelet mer tävlingsinriktat ?
det står i SWE-FAQBruce skrev:Vilka är det som sitter i Swefaq och diskuterar vad som ska förbjudas och inte ?
skulle inte kalla en privat forum del för möten, men tror det var nån som tog upp det eftersom IA spottar ur sig mer och mer brutna saker nuförtiden.Bruce skrev:Hur kom ens frågan upp på era möten att ni överhuvud taget vill förbjuda IA ?
SWE-FAQ gruppen har samma åsikt som alla är i den här tråden.Bruce skrev:Ni som sitter i Swefaq vad är era personliga åsikter i om IA ?
SWE-FAQ gruppen är exakt lika sugna på rankningspoäng som alla är.Bruce skrev:Är ni som sitter i Swefaq sådana som är riktigt sugna på rankningspoäng och vill göra spelet mer tävlingsinriktat ?
Medlemmarna i Swe-FAQ:n är representanter för de stora spelföreningarna och de som arrangerar de stora 40K-turneringarna i Sverige.Bruce skrev:Vilka är det som sitter i Swefaq och diskuterar vad som ska förbjudas och inte ?
Hur kom ens frågan upp på era möten att ni överhuvud taget vill förbjuda IA ?
Ni som sitter i Swefaq vad är era personliga åsikter i om IA ?
Är ni som sitter i Swefaq sådana som är riktigt sugna på rankningspoäng och vill göra spelet mer tävlingsinriktat ?
Eller så säger det att dom är bra och kompetenta spelare. Vilket är sjukt viktigt om man ska skriva faqs/komp saker. Jag ser häldre att 7 kompetenta människor bestämmer än 70 noobs (syftar sbsolut inte på nån specifik).Asplund skrev:Det bästa måste ju vara att lämna det till turneringsarrangören. Annars tror jag Faqen gör sig självt en otjänst.
SweFaqs-herrarna har ett snitt på 11.4 i rankingen, så visst intresse för tävlingsdelen i spelet får man nog säga finns. Vilket man såklart får ha, men det färgar samtidigt hur man ser på saker och ting.
Den där slutsatsen borde följas av ett stillsamt "Elementärt, min käre Dr. Watson." eftersom den är så synnerligen klarsynt.L3go skrev: Åter till ämnet. Om vi är överens om denna alienering, är det väl rimligt att anta att "fluff-spelarna" känner föga inspiration att åka på turneringar, vilket går stick i stäv med vad du gör gällande jeppa.