Håller med om att de flesta warjacks är fula men om man jämför just med GWs robotar utan knä så är de faktiskt ganska snygga.Mortarion skrev:Håller med Röde. Förutom att jag inte anser att Warmachine-modeller är charmiga i warmachine heller. De är alltid fula. Men i Warmachine passar de åtminstone in i världen.
Men min åsikt är densamma som alla andras, en ångmaskinrobot funkar inte som dread, även om den är rätt storlek.