40K på GrottCon XVI

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
Blauholtz

Re: 40K på GrottCon XVI

Inlägg av Blauholtz »

sjukt korkat att ha 5 matcher utspridda på 3 dagar speciellt en styck på fredagen.
Detta innebär 2 övernattningar som också är jobbigt. Lägg över fredagens match till söndag så kan jag överväga att åka dit, annars kan du glömma de franska frihets kämparna.
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"

Användarvisningsbild
HeadWar
Moderator

Inlägg av HeadWar »

Hela konventet avslutas vid 12 på söndagen, även om jag i princip håller med chefsdiplomat Blåholtz.

Användarvisningsbild
speedfreek

Inlägg av speedfreek »

Hade jag varit ambassadör hade jag avskedat honom direkt.

Användarvisningsbild
Jimmy Johansson

Inlägg av Jimmy Johansson »

Får instämma med att det rimmar illa med en match på fredagen och en på söndagen. Hade varit mycket enklare att förhandla hemma om det inte är 2 övernattningar.
egge skrev:-Jimmy är sjukt trevlig. Jimmys armé var det inte :wub:

Blauholtz

Inlägg av Blauholtz »

Jimmy Johansson skrev:Får instämma med att det rimmar illa med en match på fredagen och en på söndagen. Hade varit mycket enklare att förhandla hemma om det inte är 2 övernattningar.
+1
Eddy 5år: "Jag vet vi kan ha en tävling, du kan vara dommare och jag kan vara den som vinner."
Rasmus 3år: "Rasmus inte dvärg Rasmus ond"

GrottCon

Inlägg av GrottCon »

Anledningen till det aningen splittrade schemat är att det även ska finnas tid till lite vanligt konventande, samt att det ska vara några timmar under vilka 40K borden kan användas även av folk som inte är med i turneringen.

Det nuvarande schemat står fast. Jag beklagar om det inte passar, men det är såhär det ser ut.

Användarvisningsbild
Zurken
Moderator

Inlägg av Zurken »

Äsch det är bara vuxna gubbar som bryr sig om en natt hit eller dit, det ger ju faktiskt extra tid till övrigt konventande. Det är ju faktiskt inte jätte ofta man får möjlighet att spela brädspel en kväll.
Alexander Merinen

Davve

Inlägg av Davve »

Kommer det upp någon lista på de som är anmälda? Skickade in ett anmälnings mail för några dagar sedan men har inte fått någon bekräftelse på att jag har fått plats i turneringen.

/ Davve

Gonka Koff

Inlägg av Gonka Koff »

Finns det någon sista dag för anmälning? Jag är intresserad (delvis på grund av det luftiga schemat), men kommer inte kunna veta säkert förrens strax innan det startar.
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham

the godfather

Inlägg av the godfather »

GrottCon skrev:Det nuvarande schemat står fast. Jag beklagar om det inte passar, men det är såhär det ser ut.
"hej, vi vill inte ha många spelare, vi vill vara envisa och tröga och inte lyssna på spelarna"

är det alfred? ;)
Senast redigerad av 1 the godfather, redigerad totalt 3 gånger.
I'll make you an offer you can't refuse

rankinglänk

Skriv svar