Ordnance = Blast?

Regelfrågor och förslag på husregler
Användarvisningsbild
Bengt

Re: Ordnance = Blast?

Inlägg av Bengt »

Visst är Hellstrike värdo, men de är å andra sidan budget alternativet. Rocket podsen (som med defensive är trevliga) är rätt dyra om man främst hade tänkt använda den som transport.

Användarvisningsbild
theWatchman

Inlägg av theWatchman »

Ok, kan man gå med på detta? Skall man kanske FAQa den?

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

SweFAQ:en diskuterar.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

Användarvisningsbild
Nefrums

Inlägg av Nefrums »

Vad finns att diskutera? det är hur uppenbart som helst vad som gäller, och att det faktiskt är det GW har menat och att de inte skrivit fel..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Användarvisningsbild
Katarsis
Site Admin

Inlägg av Katarsis »

Jo, men om någon tycker att vi skall ta upp det så är det väll schysst att vi gör det också så att alla FAQ-representanter får säga sitt så att inte bara en person lägger sin röst 'såhär är det' och det inte diskuteras vidare.
"vissa nördars nördighet är en bättre sorts nördighet än andra nördars nördighet"

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

jeppa har väl rätt iofs. Men han har fel i en sak, det ska vara special olympics, för para olympics har inga mongon med :)

Jocke Rapp
Site Admin

Inlägg av Jocke Rapp »

Jeppa har inte alls rätt. Hur ska vi kunna bestämma vad som ska in i FAQen om det inte får diskuteras innan? Självklart måste folk få komma med olika åsikter och sätt att se på problemet, även om nån från special olympics tycker att det är uppenbart...
:L

cadelin
Mästare - Svenska 40k Touren 2011

Inlägg av cadelin »

laser destroyer cannon i nya updaten har också ordonance utan blast, känns som det är det nya för tankhunting..

men som vanligt är GW fulla som svin, då damocles rhinon har ordonance 1, barrage på sin orbital strike.. fan ta dom

Skriv svar