Heavy weapon ogres

Diskutera och tipsa om allt som rör figurmålning
Användarvisningsbild
Nefrums

Re: Heavy weapon ogres

Inlägg av Nefrums »

i gamla IG codexen var heavy weapon teem två modeller, men i nya är det en modell. Dvs heavy weapon teems i nya codexen skall ha en bas till skilnad från de som fanns i gamla codexen som skulle ha två baser.

Det är bara att göra som jag och bita i det sura äpplet, beställa massa 60mm baser från GW, (2.50£ för 3st) och basa om alla HW teams..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!

Användarvisningsbild
Snot

Inlägg av Snot »

Nefrums skrev:i gamla IG codexen var heavy weapon teem två modeller, men i nya är det en modell. Dvs heavy weapon teems i nya codexen skall ha en bas till skilnad från de som fanns i gamla codexen som skulle ha två baser.

Det är bara att göra som jag och bita i det sura äpplet, beställa massa 60mm baser från GW, (2.50£ för 3st) och basa om alla HW teams..
Robert Johansson köpte likvärdigt höga 60mm träplattor som inte kostade speciellt mycket. Kanske ett alternativ?
Saeculum Obscurums Forum
Jocke Rapp skrev:Snot har rätt.(lite onödig text), tänk på det.

Henke

Inlägg av Henke »

Snot skrev:
Nefrums skrev:i gamla IG codexen var heavy weapon teem två modeller, men i nya är det en modell. Dvs heavy weapon teems i nya codexen skall ha en bas till skilnad från de som fanns i gamla codexen som skulle ha två baser.

Robert Johansson köpte likvärdigt höga 60mm träplattor som inte kostade speciellt mycket. Kanske ett alternativ?
Jag har letat efter det på nätet men inte hittat. Varifrån fick han tag i dessa?

ErikJohannesson

Inlägg av ErikJohannesson »

Henke skrev:
Snot skrev: Robert Johansson köpte likvärdigt höga 60mm träplattor som inte kostade speciellt mycket. Kanske ett alternativ?
Jag har letat efter det på nätet men inte hittat. Varifrån fick han tag i dessa?
+1! Mycket bra fråga!
/Erik Kullberg (fd Johannesson)
"Att inte avsluta sina liknelser är som att bada med flodhästar..."
Spelar (men sällan): CSM (Black Legion), AM (Steel Legion), Craftworld (Saim-Hann), Grey Knights, Inquisition

Henke

Inlägg av Henke »

Skriv svar