Vet hur det känns med tomt blades, pallade bara av 12 av 30 och sen beslöt jag mig för att sälja skiten iställetrefabricated skrev:21 Tombblades (fy fan för att bygga dessa modeller...)
15 Praetorians
6 Wraiths
Målnings dags
Moderatorer: DHettNeck, GoB40k
Re: Målnings dags
-
Gonka Koff
Jag har bara 15, men har slitit med dom i flera år... Ni får gärna komma förbi och låtsas beundra mina highligts på varenda jäkla skarv på dom.Jony skrev:Vet hur det känns med tomt blades, pallade bara av 12 av 30 och sen beslöt jag mig för att sälja skiten iställetrefabricated skrev:21 Tombblades (fy fan för att bygga dessa modeller...)
15 Praetorians
6 Wraithslätt en av GWs jobbigaste modeller att sätta ihop
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
-
Gonka Koff
Nä, men hur tänker du nu? Det fullkomligen kryllar av 3+ save: necrons, SM, eldar, tau. Jag kommer vinna det här! ...Flogger skrev:Synd att det bara blev 2 power armour listor på SMGonka Koff skrev:Men det känns tufft att komma med dubbla Destroyer Cults! Har fått vänta länge på det nu, får se om det funkar
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Räknar med att du försöker ge upp runda 2 Gonka, men på grund av SM reglerna får du uthärda den hemska smärtan av mina fiskar som SLASH! HAaaaah!! Screamers of the universe!
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen
-
Gonka Koff
Hu! Fast i Floggerförnedring i en drogfri zon. Jag börjar redan få panikFlogger skrev:Räknar med att du försöker ge upp runda 2 Gonka, men på grund av SM reglerna får du uthärda den hemska smärtan av mina fiskar som SLASH! HAaaaah!! Screamers of the universe!
Ingen fara. Han är käkar ju bara en massa bönor så att du kommer får en gasdoft som gör dig bedövad...Gonka Koff skrev:Hu! Fast i Floggerförnedring i en drogfri zon. Jag börjar redan få panikFlogger skrev:Räknar med att du försöker ge upp runda 2 Gonka, men på grund av SM reglerna får du uthärda den hemska smärtan av mina fiskar som SLASH! HAaaaah!! Screamers of the universe!
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Lite såhär?Flogger skrev:Räknar med att du försöker ge upp runda 2 Gonka, men på grund av SM reglerna får du uthärda den hemska smärtan av mina fiskar som SLASH! HAaaaah!! Screamers of the universe!
https://www.youtube.com/watch?v=lefP0_ZM-Lw
/jan
Häftmassa 2 Stormshields - Sug på den alla som köper dyra leksaker till SM 
"Klart" - TT e väl snarare sanningen...
- 1 knight
- 5 Rust stalkers
- 5 Infiltrators
- 1 knight
- 5 Rust stalkers
- 5 Infiltrators
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Typ EXAKT så!Briggs skrev:Lite såhär?Flogger skrev:Räknar med att du försöker ge upp runda 2 Gonka, men på grund av SM reglerna får du uthärda den hemska smärtan av mina fiskar som SLASH! HAaaaah!! Screamers of the universe!
https://www.youtube.com/watch?v=lefP0_ZM-Lw
/jan
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen