leidstedt skrev:Tur att du kör en elit armé
Haha, ja!
Hade inte varit lika kul på en swarm armé
leidstedt skrev:Tur att du kör en elit armé
Jo, jag håller med dig där. Det blir nog den enda modellen i armén som kommer ha det. Så får se till att det blir riktigt braleidstedt skrev:Jag hade passat mig för blod på modeller. Men gör man det noga blir det bra. Med tanke på ditt tålamod med modellen så tror jag det kan bli bra.