Assassins
Re: Assassins
Eversorn är riktigt snygg. Inget fel på de andra heller. Hoppas spelet är kul också och att det är någorlunda lätt att variera med andra mål för mördarbandet.
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Fräsiga. Nu börjar de ju likna de riktigt gamla beträffande stats och så... Me like.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Vad är skillnaden i det här? Alla regler/stats i detta är exakt de modellerna har i 40k just nu.
Pappersformat...Ancalagon skrev:Vad är skillnaden i det här? Alla regler/stats i detta är exakt de modellerna har i 40k just nu.
Jo, men både ditt och Halvars inlägg tolkade jag som att det skulle vara nåt nytt häftigt ni inte sett tidigare 
Ja. Jag har inte koll på alla digitala släpp. Farbror är analog vet du.Ancalagon skrev:Jo, men både ditt och Halvars inlägg tolkade jag som att det skulle vara nåt nytt häftigt ni inte sett tidigare
klart det är något nytt jag inte sett förut. jag har inte tid att åka runt på turneringar och jag är inte en imperialist.Ancalagon skrev:Jo, men både ditt och Halvars inlägg tolkade jag som att det skulle vara nåt nytt häftigt ni inte sett tidigare
Ja' än't bittä'!
Hat vindicare tappat sin häftiga ammo?
Skriver fula saker som gör läsaren kanske ledsen