Nu kan ni anmäla er
Moderatorer: Joakim, LillePer, Hogglas
Re: Nu kan ni anmäla er
jag tror aldrig det hänt att en tunering varit full någonsin, det är alltid 10-15% av deltagarna som får förhinder.. så det är nog ingen som vet vad som händer ifall det skulle hända..
-
Silvertejp
Då hoppas jag på det bästa och anmäler mig, men det är väldigt många reserver. Jag som 4:e reserv kommer ju nog få spela om 10-15% hoppar av, men reserv nummer 33? Kanske borde antalet platser utökas?
-
Michael Carl
Antalet platser kommer att utökas till 140 
Vad händer som sagt om man föranmäler sig och inte kommer in som reserv? Vill inte boka tåg och pass för att inte få spela i slutänden. 
14e reserv känns på gränsen alltså! :S
Tacksam för svar.
Tacksam för svar.
If you're the last man standing, you're not fighting hard enough
Då har man ett helt GothCon att roa sig med.
-
Land_Raider
Hurra !Michael Carl skrev:Antalet platser kommer att utökas till 140
Kasper om vad hans omkompade arme innehåller: "dödstjärna, 6 pangpang killar, en mega bajsare,2 bautakillar, tre trollare!"
Tyvärr kan vi inte ge dig något bättre svar än att det är upp till dig om vill chansa eller ej.NordBon skrev:Vad händer som sagt om man föranmäler sig och inte kommer in som reserv? Vill inte boka tåg och pass för att inte få spela i slutänden.
Tacksam för svar.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
så det blir ett jeppa-con i alla fall..
12% av svenskarna skulle inte acceptera att en invandrare från en annan del av världen giftes in i familjen (källa: DN 2010-08-03). Dessa 12% är inte välkomna i mitt Sverige.
hm, 2a reserv. Jag känner mig hyffsat klar för spel iaf
Och även om det nu inte är någon som avanmäler sig så tänker jag ändå släpa dit armén utifall någon inte dyker upp!
Och även om det nu inte är någon som avanmäler sig så tänker jag ändå släpa dit armén utifall någon inte dyker upp!
Nu är du första reserv, eftersom jag är tvungen att avanmäla migNeth_Oni skrev:hm, 2a reserv. Jag känner mig hyffsat klar för spel iaf
Hinner inte måla upp arméen till GC10.