Bra fråga. Jag skall snacka med MC om detta och så får vi återkomma. Påminn mig igen om du inte fått svar innan mitten av kommande vecka.Zurken skrev:När får man veta om reserverna kan vara med? Viktigt att veta eftersom jag måste beställa tågbiljetterna lite innan.
Endagarsturnering på sportlovet 20/2-2010
Moderatorer: Michael Carl, Jimmy Johansson, Hylander
Re: Endagarsturnering på sportlovet 20/2-2010
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Vi utökade platserna och fick med reserverna. Det blir två bord i hallen men vi hoppas alla har överseende med detta.
36 deltagare nu och vi kan inte få in fler ens med god vilja och vaselin.
36 deltagare nu och vi kan inte få in fler ens med god vilja och vaselin.
"Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel", Bertrand Russel.
Lite kass på datorgrafik så vad menas med detta?HeadWar skrev:\o/
Det betyder att en liggande Jon särar på sina ben för dig.
Yay!! (och jag skrattar åt Per.S som ville vara med men orkade inte anmäla sig eftersom han bara skulle blivit reserv)
Alexander Merinen
- speedfreek
(Jon är alltså glad)
Gött med glada människor 
Jon du får gärna läsa det på engelska ...
Jon du får gärna läsa det på engelska ...
\o/ föreställer en person som sträcker upp sina armar i luften av ren glädje. (Även om det givetvis skulle kunna användas ironiskt också.)
Inte för att det spelar så stor roll för mig om lata reserver får vara med eller inte, eftersom jag var FÖRST!
Inte för att det spelar så stor roll för mig om lata reserver får vara med eller inte, eftersom jag var FÖRST!
Om någon är orolig för vädret så uppmanar vi er till att köra försiktigt och vara ute i god tid. INGET absolut INGET stoppar oss.