Säljer lite Warhammer 40k Böcker av senaste editionen! priserna är INTE inkluderat frakten tänk på att böcker väger en del att skicka! återkommer vad det kostar då jag har fått väga dom! priset är halva GW:s nypris & alla böcker är i bra skick!
Warhammer 40,000 Rulebook
Antal: 1st
Pris: 220kr
Warhammer 40,000 Expansion: Apocalypse
Pris: 200kr
Warhammer 40,000 Expansion: Apocalypse Reload
Pris: 110kr
Paket
Warhammer 40,000: Rulebook, Apocalypse, Apocalypse Reload
Pris: 650kr Inkluderat frakten
Codex Blood Angels
Pris: 125kr
Codex Tau
Pris: 100kr
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Legal Mumbojumbo!
* PM:a bara om ni ska handla saker inte spekulera, Men har ni frågor så svarar jag gärna!
* Först till kvarn gäller! Går efter tidsstämplarna i PM
* Du betalar om du vill ha det spårnings bart det ingår inte i frakten (60kr Rekomenderat)
* Pengarna ska vara på Kontot efter 24 timmar efter avslutad affär sen förbehåller jag mig rätten att stoppa upp det på annons igen
* Jag reserverar mig för skrivfel
----------------------------------------------------------------------------------------------------
[Säljes] Warhammer 40k 5th Edition Böcker
Moderator: Katarsis
[Säljes] Warhammer 40k 5th Edition Böcker
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Re: [Säljes] Warhammer 40k 5th Edition Böcker
Hej!
Kan du tänka dig 400:- för apo, apo reload och blood angels-codexen? Brevfrakt funkar för mig, betalar den självklart.
/Daniel
Kan du tänka dig 400:- för apo, apo reload och blood angels-codexen? Brevfrakt funkar för mig, betalar den självklart.
/Daniel