Sticky tack
Snälla Valkyrie/Vendetta ägare... (Sökes)
Moderator: Katarsis
Re: Snälla Valkyrie/Vendetta ägare... (Sökes)
Utmärkt tutorial på hur man paketerar och skickar figurer till goa 40k:are sverige runt.
Sticky tack
Sticky tack
Mycket pedagogiskt! 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
jag saknade en bild på brevbäraren när denne tömmer visade brevlåda!
Vi har ju faktiskt inte sett att brevet blivit skickat, bara att det varit delvis instucket i en postlåda.
En bild säger mer än 1000 kaniner
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- speedfreek
Behöver du fler skyttar så har jag hittat mina två (ej Piratens). 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Det vore inte helt fel. Jag har de jag behöver för stunden (5) men att utöka med en enhet till eller få ihop till en tia vore mycket trevligt det också.
Vore mycket tacksam för fler med andra ord.
Vore mycket tacksam för fler med andra ord.
Har räknat lite på min nya 2000pts lista. Behöver ju en sån nu, har jag insett. Behöver således totalt 10st Door Gunners. Har 6st. Ev. några på ingång men det hänger ju som bekant på paketering och sorteringsmaskiner... Ni har varit ytterst hjälpsamma hittills så därför håller jag en tumme för att det fortsätter så. Adressen de kan skickas till ser ni några poster upp i "posta brev tutorial-en".