Rödes lilla IG-tråd
Re: Rödes lilla IG-tråd
De ser redigt snygga ut i verkliga livet. Kommer bli supernajs när allt är klart. Tänkte inte på ögonen alls iofs. 
Jag såg dem ju i vår match idag och som jag sa då - de ser kanonbra ut! 
Nu är Harker med grupp monterad och klar. Deras shotguns blev ok och ge små skavanker de har passformsmässigt tror jag att jag fixar att jämna ut med målningen. Det blev också som jag initialt tänkte med deras beväpning. Två flamers, en heavy flamer, Demolitions och så Harkers bössa förstås.
Håller på med Bastonne och hans "lads". Blir riktigt nöjd med Bastonne-modellen faktiskt. Hans hot shot laspistol är hölstrad men det löper en kabel från den till en liten väska på ryggen så den ser helt ok ut.
Har plockat isär och modifierat den begagnade Vanquishern jag fick fatt i igår. De skador som blev kommer döljas med camouflagenät. Väntar på att få hem en FW-tank commander per post för att representera Pask.
Har börjat sortera ut bitz för att bygga Marbo.
Håller på med Bastonne och hans "lads". Blir riktigt nöjd med Bastonne-modellen faktiskt. Hans hot shot laspistol är hölstrad men det löper en kabel från den till en liten väska på ryggen så den ser helt ok ut.
Har plockat isär och modifierat den begagnade Vanquishern jag fick fatt i igår. De skador som blev kommer döljas med camouflagenät. Väntar på att få hem en FW-tank commander per post för att representera Pask.
Har börjat sortera ut bitz för att bygga Marbo.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Bilder!!!
Harker och Bastonne är två av de coolare karaktärerna i spelet. Vi vill se!
Harker och Bastonne är två av de coolare karaktärerna i spelet. Vi vill se!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Då var 21 infanterimodeller monterade. Blev riktigt nöjd med Marbo också. Ska försöka få upp någon wip-bild i dagarna.
Ja då kommer det lite wip-bilder på lite karaktärer och vanliga veteraner. Håll till godo. ljuset blev sunkigt men jag ids inte göra om allt...
Först ut, Guardsman Marbo.

Och så Harker. Inte lika biffig som originalet, men han funkar tycker jag.

Bastonne. Blev riktigt nöjd med hans "pose".

Harkers veteraner med shotguns och flamerbeväpning.

Bastonnes veteraner med modifierade SM-plasma guns i brist på annat. Svårt att få fatt i IG spec. weapons.

Hoppas ni tycker om dem. (Trotts den rätt usla bildkvalitén.)
Först ut, Guardsman Marbo.

Och så Harker. Inte lika biffig som originalet, men han funkar tycker jag.

Bastonne. Blev riktigt nöjd med hans "pose".

Harkers veteraner med shotguns och flamerbeväpning.

Bastonnes veteraner med modifierade SM-plasma guns i brist på annat. Svårt att få fatt i IG spec. weapons.

Hoppas ni tycker om dem. (Trotts den rätt usla bildkvalitén.)
- speedfreek
Rödes lilla IG-tråd
När jag öppnar bilderna i telefonen så blir de mindre än tumnaglarna jag ser från början.
Så dumt.speedfreek skrev:När jag öppnar bilderna i telefonen så blir de mindre än tumnaglarna jag ser från början.
Gillar inte riktigt plasmorna. Att hålla dem som marines i högerhanden, men med sido-stöd i vänsterarmen passar inte riktigt ihop. Det blir mycket snyggare om man tar bakdelen av en grenade-launcher eller flamer, kapar av kort efter handen och sätter på främre biten av plasman istället.
- speedfreek
Riktigt skumt...
Nu på riktig dator ser det helt ok ut.
Gillar Bastonne mest.
Nu på riktig dator ser det helt ok ut.
Gillar Bastonne mest.