Rödes lilla IG-tråd
Re: Rödes lilla IG-tråd
Riktigt läckert,
du har verkligen fått till camot på ett härligt sätt, enhetligt och det ger ett riktigt bra intryck.
Gillar de små detaljerna som är pålagda med rep och dylikt.
Håller med ovanstående att någon wash på ögonen så de inte lyser så starkt som de gör idag (kanske ser bättre ut i verkligheten än på dessa bilder).
Keep up the good work!
du har verkligen fått till camot på ett härligt sätt, enhetligt och det ger ett riktigt bra intryck.
Gillar de små detaljerna som är pålagda med rep och dylikt.
Håller med ovanstående att någon wash på ögonen så de inte lyser så starkt som de gör idag (kanske ser bättre ut i verkligheten än på dessa bilder).
Keep up the good work!
Det är bara vitt på emblemen. Alla högdagrar på grönt är med en nedvattnad rotting flesh. Den kanske är vitbaserad som du påpekar men funkar riktigt bra "live".cadelin skrev:jag tycker det ser utmärkt ut som vanligt rogga, men varför kör du på gulbaserad grön och sen väljer vitbaserad highlight i sista steget, vad för effekt är det du jagar?
Effekten jag kagar är en bra "table top" som klarar viss närmare granskning. Ang. de gröna nyanserna så vill jag ha något som ligger nära M90 i nyans och ton.
Tackar för alla rosor.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Det är riktigt snyggt Roger!
Fortsätt nu tappa inte suget innan allt är klart. Vill se smågubbarna ihop med tanks också.
Fortsätt nu tappa inte suget innan allt är klart. Vill se smågubbarna ihop med tanks också.
Det tråkigaste är ju klart nu.kmzz0r skrev:Det är riktigt snyggt Roger!
Okejdå, om det är en snygg armé så kan jag tänka mig att få stryk i carnage.
Ser riktigt bra ut, härlig militär stringens.
Ingen skugga över Claimh_Solais dock.
Ser riktigt bra ut, härlig militär stringens.
Otroligt rolig kommentar för oss som känner din tecknarbakgrund - smålog hela kvällen tror jag.Claimh_Solais skrev:...du kan ju köpa en sådan mini liten svart penna o göra prickar med...
Japp, fluffmongo! Eller, mest mongo då - men jag gillar fluff!
-
bildsköne bengtsson
tycker det ser jävligt bra ut! kommer du att måla pupiller oxå?
"det är tur att man inte är som man ska, då kan man va som man vill!" eleganten ifrån vidderna.
Nä jag undviker nog pupiller. Det blir sällan bra. En liten violett wash kommer jag däremot fundera lite över.bildsköne bengtsson skrev:tycker det ser jävligt bra ut! kommer du att måla pupiller oxå?
- speedfreek
Jag lämnar nästan alltid ögon hudfärgade och med lite ink, dvs mest mörka.
Hel-ljusa ögon tycker jag oftast ser konstigt ut.
Jag skulle nog prova att måla en stor iris i mörkgrön, lila eller mörkt blå.
Hel-ljusa ögon tycker jag oftast ser konstigt ut.
Jag skulle nog prova att måla en stor iris i mörkgrön, lila eller mörkt blå.
Ja, en del av er kanske hinner kasta ett öga på dem i helgen och se vad ni tycker då. En wash kan som sagt vara en idé. Återkoppla gärna i samband med sidetouren.
Kalas fint Roger! 
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...