Turnering Sundsvall 19-20 november

För alla turneringar som inte har en egen kategori.
Bronson

Re: Turnering Sundsvall 19-20 november

Inlägg av Bronson »

Kanske inte är panik ännu men gärna en uppdatering på anmälda. Jag va in på facebook och anmälde mig också för säkerhets skull då jag inte visste vad som går först, anmälan här eller på den sidan? Mest så jag vet om jag ska boka hotell eller inte :)
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....

Maffo

Inlägg av Maffo »

Stor uppdatering kommer imorgon kväll med alla anmälda, Scenarion, målningsbedömmning och betalningssätt. Då vi bytt till större lokal kommer det inte vara någon platsbrist, risken är att det blir ont om terräng men vi ska se över vad vi har och det kanske är någon vänlig själ som har plats att ta med för ett bord eller två.

Maffo

Inlägg av Maffo »

Då var första posten uppdaterad med en hel del, scenarion, målningsbedömning, betalning och anmälda.

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Jag ser att jag är dubbelanmäld. SÅ jädra på är jag inte... ;)
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Maffo

Inlägg av Maffo »

Jag ser att jag är dubbelanmäld. SÅ jädra på är jag inte... ;)
Fixat!

Bronson

Inlägg av Bronson »

Välja defender/attacker, gör man det inför varje match eller ska det bestämmas nu innan turneringen? Och vilket scenario gäller för varje match?

Edit: Såg nu att det är likadana scenarion för attack/defend. Så i princip kvittar det vad man väljer, det blir ju samma uppdrag endå?

Maffo

Inlägg av Maffo »

Det är samma uppdrag oberoende om du väljer attacker eller defender, bara fluffet skiljer sig åt

Bronson

Inlägg av Bronson »

Jag som är blind eller finns det ingen deadline för när betalning/lista ska vara inne?

Användarvisningsbild
Serpent

Inlägg av Serpent »

Det här med flickvänner är ett tveeggat svärd. Det är trevligt att ha en, men ibland så kommer grejer som gör att man måste boka av...

Tjejens band har fått ett datum för sin releasefest, som ska vara på Folkteatern i Örebro. Och det blir 19/11. Fan. Det betyder att ni måste stryka även den andre Linus Widner på er anmälningslista. Jag ber dessutom om ursäkt att jag tog upp plats.
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...

Maffo

Inlägg av Maffo »

Uppdaterat med sista inbetalningsdag samt schema. Listan behöver inte skickas in i förhand.

Skriv svar