Bra idé! Det vore rätt mysigt att ha. Det kan ju länkas till föreningslistan i rankingen som snart är klickbar.speedfreek skrev:Kan det vara en idé med föreningspresentationer på sidan?
Framdiskuterade här och sen klistrade på forumet eller på hemsidan.
Feedback på svenska40k.se
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Re: Feedback på svenska40k.se
Jag ser en stor poäng med en Vem är vem-tråd där vi kan presentera oss, men jag vet inte riktigt var den ska ligga någonstans. Åsikt?
"Sir, the possibility of successfully navigating an asteroid field are 3,720 to 1!"
"Never tell me the odds."
"Never tell me the odds."
Finns redan utrymme för detta i databasen. Jag ska bara bygga en sida som visar upp det snyggt.Jocke Rapp skrev:Bra idé! Det vore rätt mysigt att ha. Det kan ju länkas till föreningslistan i rankingen som snart är klickbar.speedfreek skrev:Kan det vara en idé med föreningspresentationer på sidan?
Framdiskuterade här och sen klistrade på forumet eller på hemsidan.
Räknar med att det kommer upp senare idag.
Vidare så funderar jag på om vi ska låta föreningar och turneringsledare ladda upp bilder osv.
Too weird to live, too rare to die.
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Man skulle kunna skapa en ny kategori som heter nåt smart, och där det finns två underkategori, en för föreningar och en för spelare. I den första kan man skriva föreningsspecifika nyheter som man ändå vill dela med omvärlden, t.ex när NROK håller figurbytardag, eller så kan man skriva om man t.ex är på jakt efter en viss förening. I den andra delen, spelare, kan man ha vem-är-vem-presentationer och liknande.Delirium skrev:Jag ser en stor poäng med en Vem är vem-tråd där vi kan presentera oss, men jag vet inte riktigt var den ska ligga någonstans. Åsikt?
Nu är turneringarna, föreningarna och spelarna klickbara. Det återstår bara att lägga in information i databasen också. Vidare så har en del kosmetiska buggar rättats till.
Om ni ser något som är direkt felaktigt eller som ser skumt ut tveka inte att meddela här i forumet då man lätt blir hemmablind när man stirrar på samma sida hela tiden.
Om ni ser något som är direkt felaktigt eller som ser skumt ut tveka inte att meddela här i forumet då man lätt blir hemmablind när man stirrar på samma sida hela tiden.
top 5 rankingen på förstasidan funkar inte så bra.. Den har inte ändrats när rankingen uppdaterades..
Jag ser att du skriver men allt jag kan läsa är "jag är en ost, jag är en ost, jag är en ost"!
Detta ska nu vara åtgärdat.Nefrums skrev:top 5 rankingen på förstasidan funkar inte så bra.. Den har inte ändrats när rankingen uppdaterades..
jag kunde inte lägga upp en pdf som bilaga till en post. det hade jag gärna velat kunna göra..
"Dom kallar mig Gud."
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Nu ska det funka att lägga upp pdf och andra filtyper som bilagor.