KV-2Skulliz skrev:Ragnarok
Konverteringstävlingsdags!
Re: Konverteringstävlingsdags!
Eftersom jag bara hade tre veckor, varav engick åt till flytt och en till jobb så blev det ingen Redeemer från mig den här gången. Bara tjugo dagar känns lite tight ibland... Crusadern (Pelles?) var klart snyggast, tyckte jag. 
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
403 ForbiddenHeadWar skrev:KV-2
Ganska lik...
Och om man kopierar och klistrar in bildlänkar i adressfältet själv blir man aldrig utelåst för hotlinking.
(När man klickar på en länk har man en referrer)
Och om man kopierar och klistrar in bildlänkar i adressfältet själv blir man aldrig utelåst för hotlinking.
hmm, hade man haft GS-skills utöver det vanliga hade man kanske kunnat tänka sig att vara med, vill ju inte skämma ut sig med att visa sina klena moddelerings-försök...
"Deception is the point. Any fool can calculate strength. That one has been doing it from the moment he saw us. Now, he has to calculate what he can't see. And fear what he doesn't know."
- speedfreek
Jävligt mystiskt när en konverteringstävling under sina sista timmar får tio röster på den fula figuren som ligger tvåa.
Räddningen måste väl vara att jättemånga röstar på precis vad de vill och så får man hoppas att de har smak?
Rösta!
Och se till att vara med nästa månad också...
Räddningen måste väl vara att jättemånga röstar på precis vad de vill och så får man hoppas att de har smak?
Rösta!
Och se till att vara med nästa månad också...
-
jockelinde
- Kontakt:
När avslöjas nästa tävlings-tema?speedfreek skrev: Och se till att vara med nästa månad också...
- speedfreek
Någon av de närmaste dagarna antar jag....
- speedfreek