Borlänge smackdown i Juli
-
Mattias Moraeus
Re: Borlänge smackdown i Juli
Jag undrar en sak.
Ska jag använda nya GK komp mallen(6.5) som kom igår eller ska jag hålla mig till RT-mallen(6.4)?
Ska jag använda nya GK komp mallen(6.5) som kom igår eller ska jag hålla mig till RT-mallen(6.4)?
Då det är en vecka kvar tills listorna ska vara inne så kör vi på den nya och uppdaterade mallen
Nu är anmälan stängd. Armélistorna vill jag ha senast på måndag, alla som inte har lämnat en lista tills dess stryks från turneringen.
Som det ser ut nu så fyllde vi alla platser, grymt kul att se så pass mycket intresse. Hoppas ingen får förhinder så jag får träffa lite nya 40k-spelare
Som det ser ut nu så fyllde vi alla platser, grymt kul att se så pass mycket intresse. Hoppas ingen får förhinder så jag får träffa lite nya 40k-spelare
- speedfreek
Härligt!Neth_Oni skrev:Som det ser ut nu så fyllde vi alla platser, grymt kul att se så pass mycket intresse.
Kom ihåg att idag är sista dag för att lämna in armélistor. De som inte lämnat in när klockan slår över till tisdag inatt stryks från turneringen
Min kommer in under kvällen, kan bara inte bestämma mig hur den skall se ut 
Papa D skrev:Jag äger inte 1500p så dåliga modeller....
Efter moget övervägande har jag kommit fram till att SJ inte kan transportera hem mig på söndagen. Och att bila till Borlänge har jag inte ekonomi till. Det suger, men jag måste avanmäla mig. Fan.
Stryk Linus Widner.
Men till hösten bor jag bara några timmar bort, då ska ni få se på annat!
Stryk Linus Widner.
Men till hösten bor jag bara några timmar bort, då ska ni få se på annat!
Linus skrev:Den enda taktiken jag känner till mot AdMech är att stå och hänga med huvet och se sorgsen ut, och det funkar jävligt dåligt...
Dåså, alla dörrar stängda! Totalt 23 spelare kvar efter sista dag för inlämning av listor. Inte fullt antal men fortfarande många, gött att se. 
Listorna finns upplagda här:
http://www.createforum.com/borlangekonf ... ngekonflik
Det finns säkert en del fel i några listor, brukar kunna bli så. Om ni ser några fel i listorna, poängen eller komputräkningen så får ni gärna skriva här. Jag kommer givetvis själv gå igenom alla listor men fler ögon är bättre än en, och fler hjärnor är bättre än noll ^^
Så hoppas jag att jag får se er alla om ca två veckor!
Listorna finns upplagda här:
http://www.createforum.com/borlangekonf ... ngekonflik
Det finns säkert en del fel i några listor, brukar kunna bli så. Om ni ser några fel i listorna, poängen eller komputräkningen så får ni gärna skriva här. Jag kommer givetvis själv gå igenom alla listor men fler ögon är bättre än en, och fler hjärnor är bättre än noll ^^
Så hoppas jag att jag får se er alla om ca två veckor!
Det enda felet jag kunde hitta gäller lista 12: Autarchen får inte ha både Mandiblasters och Banshee Mask
Lista 18 orkade jag inte ens läsa en rad på..
Lista 18 orkade jag inte ens läsa en rad på..
sorry, jag som la upp fel lista. Han hade "fel" lista i mailet men rätt bifogad, hade missat den bifogade filen. Ska uppdatera efter lite sömn, samtidigt som jag skickar mail till alla som har fel osv.