Adeptus Mechanicus
-
Bengtsson den yngre
Re: Adeptus Mechanicus
Nice! hade gärna sagt något konstruktivt, men utöver chimera HF så kommer jag inte på något.
vladdi skrev:Spying? I'm not spying. Just reading an interesting forum;)
-
Gonka Koff
Jättefint Daniel!
Scatter dice always point to me, which counts as a hit. I've never needed to re-roll to hit or wound. I can preemptively steal my own initiative. My army lists have won Pulitzers. Final note, I'm awesome. -Jon "The Man" Willingham
Tack
HF-munstycken är nu utbytta till såna från Dreads.
Har dessutom basat hela armén
HF-munstycken är nu utbytta till såna från Dreads.
Har dessutom basat hela armén
En bild säger mer än 1000 kaniner
Sitter här och våndas...över färgschemat.
Hade tänkt köra en mörk röd, men jag får inte till den färgen som jag vill. Sen så såg jag en bild på en gammal Japansk rustning som inspirerade och väckte gamla minnen till liv, så här blev det...

Slarvigt målat, men ok som koll av färger.
Vapnet kommer ju inte sitta i mitten på GK, men på guardsmen och sånt. Tyg kommer målas rött.
Det närmaste alternativet är att köra HL i grått istället för rött.
Edit: Tanken just nu är att köra "Det röda kugghjulet" och ha röda kugghjul och svart-vita döskallar. Force Weapons kommer antagligen bli gröna.
Hade tänkt köra en mörk röd, men jag får inte till den färgen som jag vill. Sen så såg jag en bild på en gammal Japansk rustning som inspirerade och väckte gamla minnen till liv, så här blev det...

Slarvigt målat, men ok som koll av färger.
Vapnet kommer ju inte sitta i mitten på GK, men på guardsmen och sånt. Tyg kommer målas rött.
Det närmaste alternativet är att köra HL i grått istället för rött.
Edit: Tanken just nu är att köra "Det röda kugghjulet" och ha röda kugghjul och svart-vita döskallar. Force Weapons kommer antagligen bli gröna.
Ok, nu målade jag en till. Vilket färgschema ser bäst ut?

Jag gillar den röda. Ser grymt bra ut
Felix "Daskad" Thuresson
Papa D skrev: Vänd på tabellen och Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först, hej, Daskad ligger först!
Så här ser min testrhino ut just nu

Det bruna i mitten är efter en test med röd wash

Det bruna i mitten är efter en test med röd wash
Röda högdagrar ser bäst ut. De grå-vita känns vanligare. Det röda är därför bättre.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Yeash MashterRöde skrev:Röda högdagrar ser bäst ut. De grå-vita känns vanligare. Det röda är därför bättre.
Sätter genast igång