Adeptus Mechanicus
Re: Adeptus Mechanicus
Nu är det lite GS kvar på "Cotaez" samt basning på allt. Sen kommer det lite bilder.
Ska se om jag kan slita mig och ta bilder på bilarna under dagen.
Arméväskan kom idag också, så den måste ju fixas till också.
Ska se om jag kan slita mig och ta bilder på bilarna under dagen.
Arméväskan kom idag också, så den måste ju fixas till också.
En bild säger mer än 1000 kaniner
Här kommer lite bilder, orkade dock inte fippla med ljuset...
Rhino

Razor

Dread

Venerable

Chimera

Rhino

Razor

Dread

Venerable

Chimera

Nått du kanske vill testa som jag gjort på en rhino som mina techisar åker i är att ta adeptus mechanicus väggen till manufactorum byggnaden (?) sen skar jag ut märket och satte på rhino sidan, blev snyggt. Bara ett tips, även om du redan har gjort skiita snygga grejer, som vanligt!
Hen!? Kan du va själv gubbkärring!
Har ju redan en midre variant av det märket på sidan =)Arioch skrev:Nått du kanske vill testa som jag gjort på en rhino som mina techisar åker i är att ta adeptus mechanicus väggen till manufactorum byggnaden (?) sen skar jag ut märket och satte på rhino sidan, blev snyggt. Bara ett tips, även om du redan har gjort skiita snygga grejer, som vanligt!
Manufactorum symbolen har jag ju gjort chimera-torn av
- speedfreek
Snygga Dreads!
Gillar teleportryggsäcken fram på den vanliga.
Tycker nog du ska byta ut de gamla fula HF på Chimeran mot t.ex Incinerators. Jag tycker det fula vapnet förstör lite av det "högteknologiska".
Vad ska du göra med Rhinos avgasrör?
Gillar teleportryggsäcken fram på den vanliga.
Tycker nog du ska byta ut de gamla fula HF på Chimeran mot t.ex Incinerators. Jag tycker det fula vapnet förstör lite av det "högteknologiska".
Vad ska du göra med Rhinos avgasrör?
Jo, det stämmer nog rätt bra, ska fixa det, men det blir nog med HF från Dreadsspeedfreek skrev:Snygga Dreads!
Tanken var väll mest att gör att de ser annorlunda ut, avgasröret ska vara omflyttat till de bakre utblåsen i det som jag antar är en värmesköld. Tänkte måla det som att det kommit ut en massa avgaser där.speedfreek skrev: Vad ska du göra med Rhinos avgasrör?
Jag tycker det ser lite konstigt ut på Rhinon där frontsymbolen blockar "fönsterluckan". I övrigt fräsiga prylar.
Symbolen glider givetvis ner en bit om de ska fälla upp den luckan
I min värld så går de inte att fälla upp och i de fall luckan går att fälla upp så beror det endast på en felkonstruktion, så jag har inte ens tänkt på det.
I min värld så går de inte att fälla upp och i de fall luckan går att fälla upp så beror det endast på en felkonstruktion, så jag har inte ens tänkt på det.
Marskillarna vet väl bästimp skrev:Symbolen glider givetvis ner en bit om de ska fälla upp den luckan![]()