Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
Coolt stefan.
Du har du några jumppacks jag får köpa/låna å ge tillbaka nya i nästa vecka typ?
/D
Du har du några jumppacks jag får köpa/låna å ge tillbaka nya i nästa vecka typ?
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Jag grunka runt lite med med mina biowars, dom blev ok inte helt nöjd med dom med det får gå. Ska fixa till det sista till helgen hade jag tänkt mig 
- Bilagor
-
- DSC00388.jpg
- (563.53 KiB) Nerladdad 409 gånger
becon är ganska roligt.
Yeps Daniel, hur många du behöva?
Jimmy har mitt nya nr.
Jimmy har mitt nya nr.
Sweet stefan, pratade med en av dina gamla kollegor i dag =)
Har du 6 skulle de va toppen! Men 5 räcker, skulle kunna trixa till lite emo-ängel vingar på min libbe, skulle kunna bli lite fräsigt.
Så 6 om du har annars 5. Ringer i morgon mano!
/D
Har du 6 skulle de va toppen! Men 5 räcker, skulle kunna trixa till lite emo-ängel vingar på min libbe, skulle kunna bli lite fräsigt.
Så 6 om du har annars 5. Ringer i morgon mano!
/D
Robert skrev:hittils har 65personer blivit sämre på 40k av att läsa den här posten
Smidigt halvmygel att konvertera pyrovores till biovores så att de får upp huvudet lite och kan utnyttja sin BS lite lättare för att minska scatter. Har väldans problem att få in min biovore i cover samtidigt som han ska kunna se något. ^^muffin skrev:Jag grunka runt lite med med mina biowars, dom blev ok inte helt nöjd med dom med det får gå. Ska fixa till det sista till helgen hade jag tänkt mig
Jo jag tycker att pyron är mycket snyggare än biowaren är, så det får bli så här. jag bruka inte ha något problem att ha dom i cover det är bara att börja med dom bakom ett berg eller i cover så är det lungt. dom kan ju lobba iväg sina minner.evr skrev:Smidigt halvmygel att konvertera pyrovores till biovores så att de får upp huvudet lite och kan utnyttja sin BS lite lättare för att minska scatter. Har väldans problem att få in min biovore i cover samtidigt som han ska kunna se något. ^^muffin skrev:Jag grunka runt lite med med mina biowars, dom blev ok inte helt nöjd med dom med det får gå. Ska fixa till det sista till helgen hade jag tänkt mig
becon är ganska roligt.
Jovisst, men vill ju gärna kunna utnyttja deras BS för att inte scattra över hela planen, men även om jag sätter den bakom en liten buske så ser han inte ut själv. ;Pmuffin skrev:Jo jag tycker att pyron är mycket snyggare än biowaren är, så det får bli så här. jag bruka inte ha något problem att ha dom i cover det är bara att börja med dom bakom ett berg eller i cover så är det lungt. dom kan ju lobba iväg sina minner.
Äntligen klar med mina Assault Marines. 

jo det är inte helt fel att kunna ta del av deras imba 3BS, men när det kommer till scater så är d det 'nda som jag är bra på att slå. göra en save på +3 kan ud glöma då slår jag +2evr skrev:Jovisst, men vill ju gärna kunna utnyttja deras BS för att inte scattra över hela planen, men även om jag sätter den bakom en liten buske så ser han inte ut själv. ;Pmuffin skrev:Jo jag tycker att pyron är mycket snyggare än biowaren är, så det får bli så här. jag bruka inte ha något problem att ha dom i cover det är bara att börja med dom bakom ett berg eller i cover så är det lungt. dom kan ju lobba iväg sina minner.
Men jag bruka mäst panga runt och stänga av lite vägar så det blir svårt att gå eller popa sönder transporter och sen bombar man med dom. missar man så har dom ju kvar en lite pressent.
becon är ganska roligt.