tack för feed backen.
Vad har du målat osv idag?
Re: Vad har du målat osv idag?
grymt svåra och dryag att måla, men dom var roliga som fan fast man blir galen på dom. kommer inte att fega på att måla dom igen
tack för feed backen.
tack för feed backen.
becon är ganska roligt.
9 klara... 9 kvar.Röde skrev:Grått kvar... Sen markörer... Hinner nog färdigt till Snots vårturnering i alla fall. Najs.
Edit: 2 klara... 16 kvar...
Sambon har hjälpt mig limma ytterligare en markör. Sakta men säkert så närmar sig målet. Packat ner allt övrigt i den mycket lilla och nätta Feltherr-väskan. Blir nog riktigt bra.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
- speedfreek
Jag tycker det är imponerande att du kan fortsätta i så högt tempo trots ditt lim-handikapp.
Keep it up!
Keep it up!
-
Jocke Rapp
- Site Admin
Vad är det för enorma mängder markörer du målar?Röde skrev:9 klara... 9 kvar.Röde skrev:Grått kvar... Sen markörer... Hinner nog färdigt till Snots vårturnering i alla fall. Najs.
Edit: 2 klara... 16 kvar...
Sambon har hjälpt mig limma ytterligare en markör. Sakta men säkert så närmar sig målet. Packat ner allt övrigt i den mycket lilla och nätta Feltherr-väskan. Blir nog riktigt bra.
Tror Roger syftar på att det 9 + 9 DC inte objektiv. 
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"
Jo så är det.blom skrev:Tror Roger syftar på att det 9 + 9 DC inte objektiv.
Tio helt klara.
-Inte regelböjspucko, fluffmongo.
Rasmus! mera apor 
PaiNt addiCt aNd BiTz JuNkIe!
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Games Workshops bästa bok! How to roll .. Jag behöver en med mina tärnings uppvisningar!
Currently Working On:
...
Ska Men-At-Arms vara crusaders, i sånna fall ser deras vapen lite klena ut för att vara power weapon 
Tänkte att de ska få lite elkablar gående från bladet till...någonstans, får se 
"Or Draigo's entry, which is also decidedly ridiculous. Not only did he walk into Tzeentch's house, but he drank all his beer, slept with his wife, and pissed on all the nice tapestries!"